دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 ارديبهشت 1396 - 10:51
درگفت‌وگو با آنا؛

رضا درویش: مقابل ماشین‌سازی حق اشتباه نداریم/ نتیجه سایپا برابر پیکان بیانگر فوتبال پاک است

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: بازیکنان سایپا حق اشتباه برابر ماشین‌سازی ندارند؛ چون اگر در این بازی هم اشتباه داشته باشیم، بدون تردید شانس‌مان برای ماندن در لیگ برتر کم می‌شود.
کد خبر : 175855

رضا درویش درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، درخصوص اینکه احتمال دارد سایپا برای نخستین بار سقوط به لیگ آزادگان را تجربه کند، گفت: «با توجه به شرایطی که تیم سایپا دارد سقوط به لیگ آزادگان کمی غیرممکن است، اما بارها پیش آمده که یک غیرممکن رخ داده است. ما از 3 بازی قبلی تنها یک امتیاز گرفتیم و دور از انتظار ظاهر شدیم. حالا در وضعیتی هستیم که احتمال دارد در لیگ برتر ماندنی نشویم. هرچند ایمان دارم که کادرفنی و بازیکنا‌ن‌مان اجازه چنین کاری به حریفان ندهند.»


وی با اشاره به غافلگیری تیم سایپا در بازی با پیکان اظهارداشت: «با توجه به نیازی که تیم ما برای کسب پیروزی داشت و بازی رو به جلویی که انجام داد، پیکانی‌ها با استفاده از ضد حملات مقابل ما به گل رسیدند. در خط حمله حریف گادوین منشا حضور داشت که خیلی خط دفاعی ما را اذیت کرد و بعد از اینکه گل دوم را زد عملا امید را از بچه‌های ما گرفت و آنها روحیه لازم برای بازگشت به مسابقه را نداشتند. اتفاقی که نباید شکل می‌گرفت اما متاسفانه ما بازنده شدیم.»


مدیر عامل باشگاه سایپا درباره دیدار این هفته تیمش برابر ماشین‌سازی بیان داشت: «ما روی کاغذ برنده هستیم و به اعتقاد همگان تیم ماشین‌سازی انگیزه‌ای ندارد که برابر سایپا نتیجه بگیرد ولی با شناختی که از فرهاد کاظمی دارم، یقین دارم که حریف این هفته با همه وجود بازی می کند و تلاش خواهد کرد تا با حداکثر امتیاز زمین مسابقه را ترک کند. بازیکنان سایپا باید هوشیار باشند و دچار اشتباه خاصی نشوند. اگر در این بازی هم اشتباه داشته باشیم بدون تردید شانس‌مان برای ماندن در لیگ برتر کم می‌شود. بنابراین بازیکنان سایپا حق اشتباه برابر ماشین‌سازی را ندارند.»


او در مورد فوتبال پاک و احتمال به وقع پیوستن اتفاقات عجیب و غریب فوتبالی در هفته سی‌ام و اعتراض برخی تیم‌ها به نتایج هفته اخیر لیگ برتر خاطرنشان کرد: «من فیلم بازی‌های دیگر را به طور کامل ندیدم و نمی‌توانم نظری درباره آن مسابقات بدهم اما آنچه مسلم است دیدار پیکان و سایپا با توجه به نتیجه‌ای که در پایان حاصل شد مشخص کرد که دو تیم فوتبال سالمی را ارائه کردند و این نتیجه بیانگر فوتبال پاک دو تیم بود. یقین دارم که ماشین‌سازی هم در هفته آخر بازی پاکی را برابر ما ارائه می‌کند. امیدوارم در سایر بازی‌های هفته پایانی هم شاهد نمایش بدون حاشیه‌ای از تمامی تیم‌ها باشیم و حرف خاصی مطرح نشود.»


درویش در خصوص اینکه با توجه به نتایجی که سایپا در رقابت‌های این فصل لیگ برتر گرفته بازهم قصد تمدید قرداد حسین فرکی را دارد یا نه، عنوان کرد: «الان وقت صحبت درباره کادرفنی نیست و برای فصل آینده ما بعد از دیدارهای امروز باید در هیات مدیره جلسه داشته باشیم. یکی از مربیانی که ما روی آن نظر داریم حسین فرکی است و باید ببینیم خود او دوست دارد که فصل بعد هم در سایپا باشد یا تمایلی برای ادامه همکاری ندارد. البته ما از مربیان دیگری هم برنامه می‌گیریم و در صورتی که فرکی هم برنامه‌ای به ما ارائه کند یکایک این موارد را در جلسات مورد بررسی قرار می‌دهیم تا در خصوص سرمربی فصل بعد تصمیم نهایی گرفته شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته