دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 ارديبهشت 1396 - 08:40
مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور خبر داد:

ورود سامانه بارشی جدید به کشور/بارندگی در 18 استان کشور

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: با ورود موج جدید بارشی و فعالیت سامانه حاضر در کشور در 18 استان بارش های بسیاری را تا آخر هفته خواهیم داشت.
کد خبر : 175852

احد وظیفه، مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا آخرین وضعیت جوی کشور را تشریح کرد و افزود: امروز برای استان‌های تهران، البرز،قزوین، گیلان، مازندران، گلستان، کرمان، اصفهان، سمنان، کهگیلویه و یزد بارش باران همراه با صاعقه پیش بینی می‌شود، همچنین امروز بر اثر شدت بارش‌ها در یزد شاهد آبگرفتگی معابر خواهیم بود.


وی یادآور شد: فردا با ورود موج جدید بارشی از غرب کشور شاهد فراگیری بارش در اکثر استان‌های کشور خواهیم بود. بر این اساس در استان‌های آذربایجان شرقی،غربی، کردستان، کرمانشاه، لرستان، همدان، ایلام، اردبیل، مازندران، گلستان، گیلان، البرز، تهران، قزوین و کرمان از فردا بارش‌ها آغاز می‌شود.


وظیفه ادامه داد: روز چهارشنبه گستره بارش‌ها دامنه‌های زاگرس، نواحی مرکزی و شرقی کشور را نیز فرا می‌گیرد و بارش در کشور روز چهارشنبه هم ادامه داشته و به تدریج از اواخر وقت چهارشنبه از شدت بارش‌ها کاسته می‌شود.


مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: اوایل وقت روز سه شنبه در برخی مناطق جنوب غرب کشور پدیده گرد و غبار دور از انتظار نیست.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته