دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

20 قسمت تا پایان «محله گل و بلبل 2»

فصل دوم مجموعه محله گل و بلبل تا پایان اردیبهشت ماه تمام می شود.
کد خبر : 175794

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا،‌ از تصویربرداری سری دوم مجموعه «محله گل و بلبل» کمتر از دو هفته دیگر باقی مانده است و این مجموعه تا پایان اردیبهشت ماه روی آنتن شبکه دو سیما می رود.


به گفته مسلم آقاجان زاده؛ تهیه کننده «محله گل و بلبل 2» هنوز برای تولید سری جدید این مجموعه تصمیمی گرفته نشده است.


«محله گل و بلبل» عنوان مجموعه تلویزیونی با ژانر طنز اجتماعی به کارگردانی احمد درویش‌علی‌پور است. این سریال داستان زندگی عموپورنگ را به تصویر می‌کشد. این برنامه بر خلاف سری‌های گذشته که به صورت استودیویی با حضور کودکان و نوجوانان اجرا می‌شد، این بار ساختاری نمایشی دارد و همه ماجراهای آن در یک محله خیالی متشکل از خانه‌ها، خیابان‌ها، کوچه‌ها، مغازه‌ها و شهروندانی که هر کدام دغدغه‌های متفاوتی دارند، پیگیری می‌شود.


گفتنی است؛‌ «محله گل و بلبل 2» سومین برنامه منتخب مردم در سال ۱۳۹۴ بوده است.


در سری اول این برنامه بیشتر در زمینه مسائل شهرنشینی و شعار آسمان آبی و زمین پاک پرداخته شد اما در سری دوم در مورد سواد رسانه‌ای و استفاده درست از فضای مجازی داستان هایی روایت می شود.


مجموعه تلویزیونی «محله گل و بلبل 2» به تهیه کنندگی مسلم آقاجانزاده و کارگردانی احمد درویش‌علی پور ساخته شده است، این مجموعه با اجرای داریوش فرضیایی و نویسندگی محمد درویش علی پور هر شب ساعت 19 از شبکه دو پخش می‌شود.


داریوش فرضیایی، بهنوش بختیاری،‌ نادر سلیمانی، سارا خوئینی‌ها، امیر نوری، ملیکا شریفی نیا، نعیمه نظام دوست، امیرمحمد متقیان،‌ ابراهیم شفیعی، فرهاد بشارتی، امیر سهیلی، جواد انصافی، آرش میراحمدی، مجید صیادی و (بازیگران خردسال) عرفان به رزین، صدرا محرمی، آرشیدا سادات سید پور، ارمیا خندان و ... بازیگران سریال «محله گل و بلبل 2» هستند.


همچنین فروزان بهرام پور، محمد اعلمی و عارفه عباسی عروسک گردان‌های این مجموعه هستند و شوکت حجت، سامان مظلومی و نازنین حقیری نیز به ترتیب صداپیشگی عروسک‌های یاور، داور و باور را به عهده دارند.


«محله گل و بلبل 2» هر روز ساعت 18:30 از بکه دو سیما پخش می شود.



انتهای پیام/

برچسب ها: عمو پورنگ
ارسال نظر
هلدینگ شایسته