دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 ارديبهشت 1396 - 16:50

سفیران همدلی؛ اعزام دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی هشتگرد به اردوهای جهادی

40 نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد با حضور در دورافتاده ترین نقاط شهرستان سنقر از توابع استان کرمانشاه در اردوی جهادی شرکت کردند.
کد خبر : 175789

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، به گفته مسئول بسیج دانشجویی واحد هشتگرد در راستای اعزام دانشجویان به اردوهای جهادی در تعطیلات نوروز امسال 15 نفر از دانشجویان بسیجی خانم و 25 نفر از آقایان به روستاهای الیاسان، خانقاه، کهریز و آگاه واقع در شهرستان سنقر از توابع استان کرمانشاه اعزام شدند.


محمد نعیمی در مورد کیفیت برگزاری این اردوها گفت: خواهران دانشجو در عرصه فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی در روستاهای کهریز و آگاه شرکت کرده و برادران دانشجو نیز علاوه بر موارد فرهنگی و آموزشی در عرصه عمران و آبادانی منطقه به روستائیان عزیز الیاسان و خانقاه کمک‌رسانی کردند.


نعیمی از جمله فعالیت‌های گروه‌های اعزامی به اردو های بسیج دانشجویی را برگزاری کلاس‌های تقویتی، مسابقات فرهنگی، اجرای نقشینه‌های هنری بر روی دیوارهای مدارس و دیدارهای دوستانه ورزشی بین گروه‌های جهادی و جوانان منطقه برشمرد و بیان کرد: این اردوها به مدت 12 روز از چند روز قبل از تعطیلات نوروز آغاز شد که در این مدت سعی شد نهایت برنامه‌ریزی در امور فرهنگی، آموزشی و عمرانی با کیفیت پیش برود.


این دوره چهارمین دوره متوالی اردوهای جهادی دانشجویان واحد هشتگرد و دومین دوره اعزام دانشجویان به شهرستان سنقر بوده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته