دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 ارديبهشت 1396 - 14:14
در هفته مشاغل انجام شد؛

بازدید 400 دانش‌آموز از امکانات و تجهیزات سما واحد رشت

هفته معرفی مشاغل که هر ساله در هفته اول اردیبهشت در مدارس برگزار می شود، فرصت مغتنمی است تا دانش آموزان دوره‌های مختلف تحصیلی با مشاغل گوناگون در جامعه آشنا شوند.
کد خبر : 175692

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، آشنایی با مشاغل مختلف این امکان را به دانش آموزان می‌دهد تا متناسب بااستعداد، توانایی، رغبت، هوش و علائق خود نسبت به انتخاب رشته تحصیلی مناسب که منجر به انتخاب شغل مورد علاقه آنها می‌شود، اقدام کنند.


به همین منظور همزمان با هفته مشاغل و لزوم آگاهی و آشنایی دانش آموزان با مشاغل گوناگون بیش از 400 نفر از دانش آموزان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و مقاطع متوسطه شهرستان رشت از امکانات آموزشی، پژوهشی آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما واحد رشت بازدید کردند.


دانش آموزان در بازدید از قسمت‌های مختلف آموزشکده اطلاعات لازم را در زمینه تعداد رشته‌ها، کارگاه و آزمایشگاه‌ها و فعالیت‌های سما رشت از کارشناسان و استادان مربوطه دریافت کردند.


دانش آموزان با گرفتن عکس دست جمعی در محوطه آموزشکده و اهدای آ ن از طرف آموزشکده به یکایک دانش آموزان روز خاطره انگیزی را در سما سپری کردند.


برپایی چادر سلامت در شما رشت با شعار «زندگی سالم با نشاط و امید»


با هدف پایش سلامت دانشجویان چادر سلامت به صورت رایگان در آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد رشت برپا شد.


در این چادر با هدف ارتقای سطح سلامتی دانشجویان، سنجش سلامت عمومی از قبیل اندازه‌گیری قد، وزن، فشارخون، قند خون به صورت رایگان با حضور پزشک متخصص انجام شد.


این طرح با هدف ارائه خدمات آموزشی، فرهنگی و سلامت به همت کانون دانشجویی هلال احمر آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما واحد رشت اجرا شد.


پخش بروشورهای آموزشی با موضوع سلامت، نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس، برپایی سفره‌های سلامت، اجرای مسابقات مرتبط با موضوع سلامت از دیگر برنامه‌های سما رشت در هفته سلامت بود.


انتهای پیام/

برچسب ها: سما واحد رشت
ارسال نظر
هلدینگ شایسته