دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نمایندگان مجلس پس از بازدید از سالن کتاب دانشگاه آزاد اسلامی چه گفتند؟

چهار نماینده و عضو از کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، از سالن دانشگاه آزاد اسلامی بازدید کردند و فعالیت های سازمان انتشارات این دانشگاه را مثبت و اثربخش خواندند.
کد خبر : 17557

به‌‌گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی، رضا صابری نماینده مردم گرگان، علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان و عبدالوحید فیاضی نماینده مردم نور و محمودآباد و سید احمد سجادی فرماندار محلات امروز، دوشنبه 21 اردیبهشت ماه در سالن دانشگاه آزاد اسلامی واقع در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران حاضر شدند و با فعالیت های این دانشگاه در بخش انتشارات کتاب آشنا شدند.


رضا صابری، نماینده مردم گرگان در این بازدید در خصوص غرفه دانشگاه آزاد اسلامی و نقش آن در نمایشگاه کتاب گفت: «باید از دانشگاه آزاد تشکر کرد که غرفه ای متمایز و ممتازی را در نمایشگاه امسال برپا کرده. برای خود ما هم بسیار جالب بود که با یک سبک بسیار زیبا این غرفه احداث شده است.»


وی ضمن ابراز امیدواری از اینکه این سالن مورد استقبال دانشگاهیان قرار بگیرد، ادامه داد: «وقتی شنیدم تخفیف ویژهای برای دانشجویان وجود دارد بسیار خوشحال شدم و اقدام دانشگاه آزاد در زمینه ارزشمند و قابل تقدیر است.»


قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم نوشهر نیز در این بازدید گفت: «در مجموع کار بسیار جالبی دانشگاه آزاد اسلامی انجام داده است. به نظر من ابتکار جدیدی به خرج داده اند که آن هم تشکیل غرفه دانشگاه ها در این سالن است که ارزشمند است.»


در پایان این بازدید، علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان نیز یادآور شد: «از تشکیل چنین سالنی از سوی دانشگاه آزاد اسلامی قدردانی می کنم و امیدوارم با استقبال خوب دانشجویان و مردم از این غرفه روبرو شود.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته