دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 ارديبهشت 1396 - 16:25

مسدود شدن مرزهای زمینی الجزایر در آستانه برگزاری انتخابات

در آستانه برگزاری انتخابات سراسری پارلمانی الجزایر، نخست‌وزیر این کشور اعلام کرد که مرزهای زمینی‌ کشورش را با توجه به مشکلات امنیتی در برخی از کشورهای همسایه مسدود کرده است.
کد خبر : 175425

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا از ایسنا، الشرق‌الاوسط گزارش کرد عبدالمالک سلال، نخست‌وزیر الجزایر در نشست با گروه‌های جامعه مدنی در جنوب این کشور گفت: «ما به خوبی می‌دانیم که بستن مرزها باعث کاهش فعالیت‌های تجاری و گردشگری شده است اما حفظ امنیت و ثبات ایجاب کرد که ما چنین تصمیمی را اتخاذ کنیم.»


عبدالمالک سلال گفت: «مشکلات پیچیده که در کشورهای همسایه رخ داده است، ما را واداشت تا تدابیری را برای حفظ امنیت و ثبات کشورمان اتخاذ کنیم. این تدابیر امنیتی به نفع کشور و ملت الجزایر است.»


وی تاکید کرد که گروه‌های تروریستی خطرناکی در برخی از کشورهای همسایه حضور دارند و برخی از کشورهای دیگر نیز چشم طمع نسبت به الجزایر دارند.


نخست‌وزیر الجزایر با بیان اینکه باید برخی از فشارها را پذیرفت و مقوله امنیت را ناچیز نشمرد، گفت که نیروهای ارتش در سراسر نوار مرزی مستقر هستند و امنیت همسایگان الجزایر از امنیت این کشور است.


قرار است روز پنج‌شنبه مردم الجزایر برای شرکت در انتخابات پارلمانی به مراکز اخذ رای بروند و کمپین تبلیغات انتخاباتی نیز فردا (یکشنبه) پایان می‌یابد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب