دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

احتمال اکران «دلم می خواد» از عید فطر

بهمن فرمان آرا که فیلمش براى نخستین بار در جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درآمد، گفت: امیدوارم امسال همزمان با عید فطر «دلم می‌خواد» در سینماها نمایش داده شود.
کد خبر : 175402

به گزارش گروه فرهنگی آنا از فیلم نیوز، بهمن فرمان آرا اظهار امیدواری کرد که در عید امسال فیلم سینمایی «دلم می خواد» روی پرده سینماها برود. فرمان آرا که فیلمش برای نخستین بار در جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درآمد، گفت: وقتی تیتراژ این فیلم را ببینید متوجه می شوید که سه سال پیش این فیلم را ساختم و در این سه سال هر عید فطری که آمده به ما قول اکران داده اند اما در نهایت فیلم اکران نشده است.


وی برای اکران فیلمش اظهار امیدواری کرد و گفت: امیدوارم امسال همزمان با عید فطر «دلم می خواد» نمایش داده شود.


فیلم سینمایی «دلم می خواد» به عنوان آخرین ساخته بهمن فرمان آرا و نویسندگی امید سهرابی در سال 1392 تولید شد.


در خلاصه داستان این فیلم آمده است : بهرام فرزانه نویسنده‌ای است که مدت‌هاست نمی‌تواند داستان بنویسد. ناگهان بر اثر یک تصادف اتومبیل، آهنگی در ذهنش تکرار می‌شود که او را به رقص می‌آورد. همین اتفاق شوق نوشتن را در او بر می‌انگیزد.


رضا کیانیان، مهناز افشار، محمدرضا گلزار، آرمینه زیتون چی، رضا بهبودی، ندا مقصودی، پیام دهکردی، صابر ابر، رویا نونهالی، علی سرابی، بهناز جعفری، فرزین صابونی، سحر دولشاهی، احمد ساعتچیان و مریم بوبانی از جمله بازیگران این اثر سینمایی هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب