دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 ارديبهشت 1396 - 12:39

محسن هاشمی: آقای روحانی به مرحوم آیت‌الله هاشمی مشاوره ویژه می‌دادند

فرزند مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: آقای دکتر روحانی در ایام دفاع مقدس و 8 سال سازندگی به مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مشاوره ویژه می‌دادند.
کد خبر : 175325

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، محسن هاشمی، فرزند ارشد آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پیش از ظهر امروز در جمع مردم کرمان که برای استقبال از حسن روحانی در سفر انتخاباتی در سالن تلاش شهر کرمان جمع شده بودند، گفت: در نظام ما هیچ رئیس‌جمهوری نمی‌تواند در یک دوره وعده‌های خود را عملی کند. مستند این حرف هم 13 جلد خاطرات مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی است.


محسن هاشمی خطاب به جمعیت حاضر در سالن اضافه کرد: تقاضا دارم با رأی خود به دکتر حسن روحانی به وصیت مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی عمل کنید.


در این لحظه مردم با سر دادن شعار «هاشمی، هاشمی راهت ادامه دارد» وی را همراهی کردند.


هاشمی در سخنان خود تأکید کرد: مرحوم هاشمی رفسنجانی به شرکت در انتخابات توجه ویژه‌ای داشتند.


وی گفت: در انتخابات ریاست جمهوری وظیفه ما مهم‌تر است، چون دکتر روحانی با برنامه‌ریزی 4 ساله خود توانستند زیربنای فعالیت برای آینده را آماده کنند که باید در دوره دوم از آن میوه‌چینی کرد.


هاشمی تصریح کرد: در این وضعیت کشور بهره‌برداری از فعالیت‌ها در یک دوره ریاست جمهوری کار راحتی نیست، چون باید زیرساخت‌ها آماده شود. در نتیجه با فراهم شدن شرایط در دور دوم شاهد نتیجه‌گیری خواهیم بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته