دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 ارديبهشت 1396 - 10:00
در گفت‌وگو با آنا؛

شمسایی: فوتسال توانایی جذب اسپانسر جداگانه را دارد/ با هیچ تیمی قرارداد امضا نکرده‌ام

مربی فوتسال ایران گفت: فوتسال با فعالیت جداگانه می‌تواند تیم‌های ملی موفق‌تری هم داشته باشد.
کد خبر : 175221

وحید شمسایی در مورد اینکه نظرش در مورد اینکه فوتسال به صورت سازمانی مستقل زیرنظر فدراسیون فوتبال کار کند چیست؟ به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «به نظرم این راه‌حل به سود فوتسال است. تیم ملی ما در جام جهانی کلمبیا سوم شد و شایستگی‌‌های خود را نشان داد اما به خاطر ترافیک کاری که در فدراسیون فوتبال وجود دارد آن توجهی که باید به فوتبال نمی‌شود.»


وی ادامه داد: «فوتسال در سال 95 از لحاظ مالی سال بدی را سپری کرد. در حقیقت باید گفت که فوتسال هر سال دریغ از پارسال است. اگر فوتسال جداگانه اداره شود اتفاقات خوبی برایش رخ می‌دهد. می‌تواند اسپانسر مجزا بگیرد و برای گرفتن حق پخش اقدام کند. تعداد طرفداران فوتسال بیش از آن حدی هستند که می توان تصورش را کرد و معتقدم که فوتسال با فعالیت جداگانه می‌تواند تیم‌های ملی موفق‌تری هم داشته باشد.»


آقای گل فوتسال جهان خاطرنشان کرد: «متاسفانه اردوی ازبکستان تیم ملی زیر 20 سال لغو شد و دلیل آن هم بی‌برنامگی بود. مسئولان باید از تیم های پایه حمایت کنند. الان این تیم بدون بازی دوستانه در رقابت‌های زیر 20 سال قهرمانی آسیا به مصاف حریفان خود می‌رود و ناچار می‌شود که در بازی‌های اول برای رسیدن به هماهنگی ایده‌آل غرامت بدهد، چون بازیکنان در بازی‌های دوستانه به هماهنگی‌های لازم نرسیده‌اند. امیدوارم فضایی فراهم شود که مانع پیشرفت فوتسال ایران نشود. این بازیکنان در آینده در تیم ملی بزرگسالان بازی خواهند کرد و باید مراحل رشد و ترقی را به درستی طی کنند.»


او در واکنش به این موضوع که سلیمانی دبیرکمیته فوتسال اعلام کرده به‌دنبال تصویب قانونی است که بازیکن مربی در لیگ برتر نداشته باشیم، تصریح کرد: «ای‌کاش سلیمانی به جای آنکه به فکر مواردی باشد که ضرری برای فوتسال ندارد به دنبال حل مسائل مهم‌تر فوتسال باشد. من کارت بازیکنی داشتم و کارت مربیگری نگرفته بودم. این مسئله هم به خود باشگاهی که در آن مربیگری خواهم کرد، مربوط می‌شود. من مشکلی برای بازی کردن نداشته‌ام و بعد از این هم اگر مصدوم نباشم بدون دردسر بازی می کنم.»


شمسایی در مورد اینکه فصل آینده حاضر است با تیم تاسیسات دریایی که بودجه‌اش نصف شده به مربیگری ادامه دهد یا به تیم دیگری می‌رود، بیان کرد: «تیم تاسیسات همیشه در فوتبال مدعی بوده و این فصل هم با مدیریت خوبی که دارد، می‌تواند به کار خود ادامه دهد. من با مدیریت این باشگاه صحبت‌هایی کرده‌ام اما با هیچ تیمی قرارداد امضا نکرده‌ام و فعلا در حال بررسی شرایط تیم‌های مختلف هستم تا در آینده بهترین تصمیم را بگیرم.»



انتهای پیام/

برچسب ها: وحید شمسایی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته