دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 ارديبهشت 1396 - 12:53
واکنش فرمانده ناجا به شهادت ۹ مرزبان ایرانی در حمله ترویستی؛

اشتری: اقدام تروریستی میرجاوه بی‌پاسخ نخواهد ماند

فرمانده ناجا با تسلیت شهادت مرزبان هنگ مرزی میرجاوه در حمله تروریستی اخیر گفت: دشمنان ملت بزرگ ایران بدانند که این گونه اقدامات تروریستی و وحشیانه، بی‌پاسخ نخواهد ماند.
کد خبر : 175132

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، سردار حسین اشتری در واکنش به حمله تروریستی اخیر که به شهادت 9 نفر از نیروهای مرزبانی هنگ مرزی میرجاوه انجامید، ضمن تسلیت شهادت مرزبان این هنگ به پیشگاه مقام معظم رهبری، ملت غیور ایران، خانواده بزرگ نیروی انتظامی و به ویژه خانواده معزز و صبور این شهیدان اظهار کرد: دشمنان ملت بزرگ ایران بدانند که این گونه اقدامات تروریستی و وحشیانه، بی‌پاسخ نخواهد ماند.


فرمانده نیروی انتظامی گفت: چنین حرکات مذبوحانه‌ای هرگز خللی در روحیه حماسی ملت مومن و انقلابی ایران ایجاد نخواهد کرد و مرزبانان نیروی انتظامی تا پای جان از سرحدات مرزها محافظت کرده و اجازه ورود به بدخواهان را نخواهند داد.


بر اساس این گزارش، در پی حمله تروریستی عصر چهارشنبه به مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه در حین گشت‌زنی، تعداد 9 نفر از مرزبانان این هنگ در خاک پاکستان و توسط سلاح‌های دوربرد به شهادت رسیدند و صبح امروز نیز طی مراسمی نظامی تشییع شده و پیکرشان به زادگاهشان منتقل شدند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته