دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 ارديبهشت 1396 - 12:34
رئیس کلانتری 119 مهر آباد جنوبی خبر داد

سارق زاغ‌زن بانک دستگیر شد

رئیس کلانتری 119 مهر آباد جنوبی، از دستگیری سارق زاغ زن بانک خبر داد و گفت: این فرد در مقابل بانک تجارت واقع در بزرگراه فتح مشاهده و مورد شناسایی قرار گرفت که بلافاصله ماموران انتظامی توانستند متهم را طی یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.
کد خبر : 175125

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پلیس، سرهنگ حسن نور آبادی، رئیس کلانتری 119 مهرآباد جنوبی در تشریح این خبر گفت: طی تماس تلفنی یکی از شهروندان در خصوص سرقت وجه نقد سریعا تیمی از عوامل کلانتری به محل اعزام شدند که مالباخته با مراجعه به پلیس گفت: مقداری وجه نقد از بانک دریافت و پس از خروج، فردی به من نزدیک و با زور، پول‌هایم را به سرقت برد.


وی افزود: به منظور پیشگیری از وقوع سرقت مشابه، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت. در تحقیقات انجام شده، چهره سارق شناسایی و مشخص شد که وی با زاغ زنی و زیر نظر گرفتن تردد شهروندان به بانک‌ها، طعمه خود را شکار و پس از خروج مشتری از بانک، با دیگر همدستان خود تماس گرفته و اموال سوژه را در یکی از خیابان‌های خلوت، به سرقت می‌برند.


حسن نور آبادی بیان داشت: بر این اساس فعالیت گشت‌های انتظامی را در سطح حوزه افزایش داده تا اینکه ظهر روز گذشته فرد زاغ زن در مقابل بانک تجارت واقع در بزرگراه فتح مشاهده و مورد شناسایی واقع شد که بلافاصله ماموران انتظامی توانستند متهم را طی یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.


وی افزود: متهم به کلانتری انتقال و پس از تشیل پرونده، برای انجام تحقیقات کاملتر تحویل پایگاه پنجم آگاهی پلیس تهران بزرگ شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: سرقت
ارسال نظر
هلدینگ شایسته