دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 ارديبهشت 1396 - 10:33

یک نماینده مجلس: عدم مشارکت در انتخابات مساله‌ای را حل نمی‌کند

یک عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه «صندوق‌های رای حرف آخر را می‌زنند»، اظهار کرد: ضرورت دارد که همه حتی آن‌ها که حکومت و مسئولان آن را قبول ندارند در انتخابات شرکت کنند؛ چراکه عدم مشارکت در انتخابات مساله‌ای را حل نمی‌کند.
کد خبر : 175085

عبدالرضا هاشم‌زایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، با تاکید بر اینکه اصلاحات تنها از طریق صندوق‌های رای صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: انتخابات فرصتی است که در آن مردم حق دارند نسبت به اداره کشور و سرنوشت خود تصمیم‌گیری کنند.


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین درباره ثبت‌نام بسیاری از افراد ناشناس در انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه حضور این تعداد متقاضی آن هم با عدم برخورداری از حداقل شرایط بسیار سخیف و تمسخرآمیز بوده و در شأن ملت ایران که تمدنی کهن دارند، نیست، گفت: رسانه ملی مطلقا نباید تصاویر مربوط به ثبت‌نام این افراد را به نمایش می‌گذاشت. در فضای مجازی نیز نباید اخبار مربوط به این افراد پوشش داده می‌شد.


هاشم‌زایی با بیان اینکه «قانون اساسی برای ریاست جمهوری شأن و جایگاهی ارزشمند قائل شده است»، خاطرنشان کرد: ممکن است برخی جناح‌های فکری به دنبال مشارکت پایین مردم در انتخابات باشند، اما مردم ایران مردمی سیاسی هستند و اینگونه رفتارها نمی‌تواند در مشارکت آن‌ها تاثیر بگذارد. مردم ایران نشان داده‌اند که اگر در انتخابات‌ها شرکت کنند، به اصلاح‌طلبان تمایل دارند.


عضو فراکسیون امید مجلس در پایان اظهار کرد: مشارکت مردم در انتخابات فضای امنیتی جامعه را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد و قطعا با مشارکت مردم فضای موجود بهتر می‌شود. ان‌شاءالله در انتخابات پیش رو شاهد مشارکتی بیش از سال 92 باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته