دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 ارديبهشت 1396 - 14:36

آغاز آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه های کشور در واحدهای ساری و چالوس از صبح امروز

آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه های کشور از صبح امروز در واحدهای ساری و چالوس همزمان با سایر حوزه های امتحانی در کشور آغاز شد.
کد خبر : 175034

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا ، مهندس نوید محسنی از آغاز برگزاری آزمون مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی و سایر دانشگاهها و موسسات آموزشی از صبح امروز در واحد ساری بصورت همزمان در سراسر کشور خبر داد.


مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و واحد ساری با بیان اینکه در استان مازندران چهار شهر ساری، بابل، بابلسر و چالوس میزبان داوطلبان آزمون مقطع کارشناسی ارشد دانشگاههای کشورهستند گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری میزبان بیش از 6 هزار داوطلب خواهر در روز های پنج شنبه و جمعه خواهد بود.


وی افزود: محل برگزاری آزمون برای داوطلبان مرد در شهر ساری دانشکده فنی امام محمدباقر(ع) و موسسه آموزشی غیر انتفاعی هدف می باشد.
محسنی با اشاره به اینکه دانشگاه مازندران بابلسر و دانشگاه نوشیروانی بابل نیز به ترتیب میزبان داوطلبان زن و مرد هستند تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس نیز میزبان داوطلبان مرد و زن تحصیلات تکمیلی در روزهای پنج شنبه و جمعه است.


وی با بیان اینکه این آزمون در چهار نوبت صبح و عصر و در روزهای پنج شنبه و جمعه برگزار می شود گفت: آزمون های نوبت صبح ساعت 7:30 و آزمون نوبت عصر ساعت 14:30 آغاز خواهد شد.


دبیر شورای اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در مورد حضور داوطلبان در محل آزمون تاکید کرد کلیه داوطلبان باید 30 دقیقه قبل از شروع آزمون در محل حوزه امتحانی خود حاضر شوند.


گفتنی است بر اساس جدول زمانی نتیجه اولیه آزمون در دهه دوم خرداد و نتایج نهایی در دهه اول شهریور امسال اعلام خواهد شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته