دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 ارديبهشت 1396 - 10:16
در گفت‌وگو با آنا

ایوب ذوالفقاری: قلعه‌نویی مذاکره با باشگاه دیگر را رد می‌کند/ باشگاه وکیل برزیلی گرفت/ کرار دوست دارد در تبریز بماند

سرپرست تراکتورسازی گفت: قلعه‌نویی فعلا در تراکتورسازی است و وقتی خودش می‌گوید با هیچ باشگاهی مذاکره نکرده است دیگر حرفی برای گفتن باقی نمی‌ماند.
کد خبر : 175009

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز بعد از بردی که مقابل استقلال تهران کسب کرد موفق شد جایگاه دوم جدول را از این تیم بگیرد. تراکتوری‌ها در هفته ماقبل پایانی لیگ، بازی سختی در اصفهان مقابل سپاهان دارند و در این بازی هم به دنبال کسب برد هستند تا بتوانند جایگاه خودشان را در مکان دوم جدول استحکام بخشند.


ایوب ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط تراکتورسازی برای بازی مقابل سپاهان گفت: «بازی مقابل سپاهان برای هر دو تیم مهم است. هم ما و هم سپاهان نیاز به 3 امتیاز بازی داریم و هر دو تیم در این بازی به فکر کسب 3 امتیاز هستند. سپاهان هم باشگاه بزرگی است و از روزی که کرانچار هدایت این تیم را برعهده گرفت نتایج خوبی کسب کرد ولی ما هم تراکتورسازی هستیم و با بردی که در دو بازی قبل کسب کردیم روحیه خوبی برای این بازی داریم.»


وی در رابطه با جریمه‌ای که کمیته انضباطی برای باشگاه تراکتورسازی در بازی مقابل استقلال درنظر گفت افزود: «در بازی مقابل استقلال همه تماشاگران جو ورزشگاه را آرام نگه داشتند و آقای تاج هم از رفتار تماشاگران تبریزی تشکر کرد. سعید فتاحی هم به عنوان ناظر ویژه سازمان لیگ در بازی حضور داشت اما من نمی‌دانم ناظر بازی چه گزارشی را نوشت که کمیته انضباطی باشگاه را جریمه کرد.»


ذوالفقاری در خصوص تمدید قرارداد بازیکنان فعلی تراکتورسازی با باشگاه برای فصل بعد گفت: «با توجه به مشکلاتی که پیش آمد ما مجبور هستیم تا داشته‌های خودمان را حفظ کنیم و همچنین به بازیکنان جوان خودمان فرصت بیشتری برای بازی دادن دهیم. تراکتورسازی بازیکنان جوان زیادی دارد که می توانند آینده این تیم را تامین کنند.»


وی در خصوص پیگیری باشگاه برای لغو محرومیت فیفا افزود: «در حال حاضر آقای آجرلو یک کارشناس برزیلی را جذب کرد تا از حق تراکتورسازی در فیفا دفاع کند. ضمن اینکه آقای نجفی هم پیگیر موضوع هستند. امیدواریم با کمک این وکیل بتوانیم محرومیت تراکتورسازی در فیفا را از بین ببریم.»


سرپرست تیم تراکتورسازی در مورد شایعات مذاکره امیرقلعه نویی با تیم‌های دیگر گفت: «آقای قلعه نویی فعلا در تراکتورسازی هستند و وقتی خودش می‌گوید با هیچ باشگاهی مذاکره نکرده است دیگر حرفی برای گفتن باقی نمی‌ماند.»


ذوالفقاری در خصوص تمدید قرارداد کرار جاسم و ادینیو برای فصل بعد رقابت‌ها گفت: «کرار و ادینیو دو بازیکن خوب تراکتورسازی هستند. کرار با صحبتی که با باشگاه داشت اعلام کرد که دوست دارد در این تیم بماند. ادینیو هم فعلا تصمیم بر رفتن گرفت اما باید با کادر فنی و باشگاه در این مورد به توافق برسد.»


وی در رابطه با شرایط بازی کردن عالیشاه و نورالهی گفت: «شرایط بازی کردن نورالهی و عالیشاه هم به محرومیت فیفا برمی‌گردد. بخاطر اینکه این دو بازیکن بعد از محرومیت فیفا با ما قرارداد بستند. شرایط بازی این دو بازیکن هم منوط به رای فیفا است و اگر محرومیت ما لغو شد این دو بازیکن هم می‌توانند برای تیم به میدان بروند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته