دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 ارديبهشت 1396 - 13:20
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:

حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی افزایش می‌یابد/افزایش مستمری بازنشستگان امسال از نرخ تورم بیشتر است

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: افزایش مستمری بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان امسال از نرخ تورم و افزایش حقوق شاغلان بیشتر خواهد بود.
کد خبر : 175006

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سید تقی نوربخش در یازدهمین جشنواره نشان خدمت به قانون کار در دومین روز از هفته کار و کارگر افزود: در سال‌های دولت یازدهم، نرخ افزایش مستمری بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان بیش از نرخ تورم پرداخت شده است.


وی با بیان اینکه افزایش مستمری بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی از اردیبهشت اعمال می‌شود، گفت: همچنین امسال حداقل یک و نیم برابر اعزام بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان به مشهد مقدس در قالب طرح کرامت رضوی افزایش می‌یابد.


وی با اشاره به بخش درمان سازمان تامین اجتماعی و تحولات در این حوزه، اظهار کرد: در سال ٩٦ شاهد افتتاح ٤ بیمارستان بزرگ تامین اجتماعی در کشور هستیم.


نوربخش با اشاره به راه اندازی ٨٠٠ تخت جدید در تهران توسط سازمان تامین اجتماعی، گفت: بیمارستان فیاض بخش با ٦٥٠تخت در دولت روحانی کلنگ زنی شد و تا پایان امسال افتتاح می‌شود و همچنین بیمارستان جدید هدایت در تهران نیز که در حال ساخت است امسال افتتاح می‌شود.


مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی افزود: بیمارستان‌های تامین اجتماعی در شهرهای اهواز، ایلام، آبادان و دزفول، امسال مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.


وی با اشاره به اعتماد دولت یازدهم به سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید از اموال بیمه شدگان و بازنشستگان حراست کردیم. حداقل یک هزار میلیارد تومان از اموال بیمه شدگان با احکام قوه قضاییه به سازمان تامین اجتماعی برگشت.


نوربخش گفت: در سال گذشته ٩٢٠٠میلیارد تومان از بدهی‌های دولت به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شد و همچنین ٦ هزار میلیارد تومان از اموال بیمه شدگان با مصوبه دولت به دارایی های بیمه شدگان و بازنشستگان اضافه شد.


وی افزود: علاوه بر تحولات در بخش‌های مستمری، درمان و سفرهای زیارتی، امسال برای بازنشستگان کارت بازنشستگی قابل شناسایی صادر می‌شود که از طریق آن خدمات رفاهی دیگر نیز به این افراد ارائه خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته