دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 دی 1393 - 17:36
غریبی در واحد نجف آباد:

باید موضوع جهانی سازی دانشگاه آزاد اسلامی را تقویت کنیم/بدون داشتن قدرت علمی اقتصاد بهره ور نخواهیم داشت

خبرگزاری آنا: معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد با تاکید بر اینکه جایگاه این دانشگاه باید بخوبی در رسانه ها تبیین و مشخص شود، گفت: باید موضوع جهانی سازی دانشگاه آزاد را تقویت کنیم و به توسعه استادان بپردازیم.
کد خبر : 175

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر حسین غریبی در حاشیه همایش سراسری معاونان آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد نجف آباد در دیدار با روسا دانشکده ها و مدیران گروه این واحد با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی از امکانات بسیار خوبی در ابعاد مختلف برخوردار است، اظهار کرد: تعداد دانشگاه هایی که کیفیت واحد نجف آباد را داشته باشند، کم است؛ واحد نجف آباد با توجه به وسعت و امکانات خوبی که دارد به عنوان میزبان یازدهمین همایش سراسری معاونان آموزشی انتخاب شد.


وی جایگاه نیروی انسانی در پیشرفت مدیریت را مهم دانست و ادامه داد: مدیر هر چه با فکر باشد اگر بدون همرانی با بدنه سازمان کار کند، نمی تواند بخوبی به پیشرفت لازم در آن سازمان دست پیدا کند. ما اکنون نیازمند وفاق هستیم و نبود هماهنگی در دانشگاه ها ما را با چالش روبرو می کند و با توجه به شرایط سیاسی، اقتصادی کشور باید یک فرهنگ وفاق داشته باشیم و یک نوع آگاهی بخشی در جامعه ایجاد کرده و برای جنبه های محتلف آموزشی در دانشگاه ها تفکر داشته باشیم و تعارض ها از بین برود.


غریبی با تاکید بر اینکه هر کدام از اعضای هیات علمی خودشان تحول زا هستند، افزود: ما بدون داشتن قدرت علمی نمی توانیم اقتصاد بهره ور داشته باشیم. دانشگاه آزاد اسلامی با تمام چالش هایی که دارد، فرآورده علمی آن بیشمار است و به یکی از بهترین دانشگاه های دنیا تبدیل شود.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در ابتدای این دیدار گفت: باید اولویت اول در دانشگاه توجه جدی به کیفیت و امور آموزشی باشد. دانشجویی که شهریه پرداخت می کند، موظف هستیم خدمات آموزشی با کیفیت در اختیار او قرار دهیم؛ رعایت استانداردها در سرانه استاد و دانشجو باید مورد توجه جدی باشد.



دکتر محمد امیری با تاکید بر اینکه در دانشگاه باید رتبه بندی صورت گیرد تا هر دانشگاهی نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کند و رقابت ایجاد شود و هر دانشگاه جایگاه خود را در کشور ارتقاء دهد، اظهار کرد: باید ارزیابی و نظارت بر فعالیت های مختلف بخصوص آموزشی در واحدهای دانشگاهی صورت پذیرد که اگر این مهم انجام شود باعث تقویت و پیشرفت دانشگاه ها می شود.


به گزارش آنا، در پایان این دیدار که مدیران معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی نیز حضور داشتند، پژوهشگران برتر دانشکده های دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد تجلیل شدند و لوح تقدیر خود را از دست دکتر غریبی دریافت کردند.



انتهای پیام/ع


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته