دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 ارديبهشت 1396 - 10:22
ئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خبر داد:

دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر با ۴۸ کیلوگرم حشیش در تهران

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در ماهدشت کرج، گفت: طی عملیاتی که به صورت مشترک با ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز انجام شد، از مخفیگاه این قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر 48 کیلوگرم حشیش کشف و ضبط شد.  
کد خبر : 174934

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، سرهنگ محمد بخشنده در توضیح این خبر اظهار کرد: در بررسی و تحقیقات انجام شده از سوی ماموران پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ مشخص شد که یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر به نام "ع" به تازگی مقادیر قابل ملاحظه‌ای مواد مخدر را از قاچاقچیان خریداری کرده و قصد دارد در مخفیگاه خود واقع در ماهدشت کرج مخفی کند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت ادامه داد: بلافاصله نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و متعاقبا دستور بازداشت متهم و بازرسی از مخفیگاهش صادر و ماموران مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با همکاری ماموران مبارزه با مواد مخدر کرج به محل اختفای متهم اعزام شدند.
این مقام انتظامی، عنوان کرد: در این عملیات مشترک، متهم مذکور دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش 48 کیلوگرم حشیش در 47 بسته کشف و ضبط شد.
به گفته بخشنده متعاقبا، متهم به همراه مواد مخدر مکشوفه به مقر انتظامی منتقل شد که در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر قاچاق و توزیع مواد مخدر اعتراف کرد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت تاکید کرد که تحقیقات درباره سایر همدستان این متهم همچنان ادامه دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته