دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 ارديبهشت 1394 - 14:33
در گفت‌و گو با آنا

ستار همدانی: قلعه‌نویی نبود استقلال بیچاره می شد/ باید به شرف پیشکسوتان پرسپولیس درود فرستاد

مربی استقلال گفت :تمام هدف این آقایان که خودشان را پیشکسوت استقلال می نامند این است که به پرسپولیس ببازیم. اگر دلشان به خاطر مردم می‌سوخت هیچگاه در این شرایط انتقاد نمی‌کردند.
کد خبر : 17488

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، با شکست سنگینی که شاگردان قلعه نویی برابر تراکتورسازی متحمل شدند دور از انتظار نبود که مورد انتقاد پیشکسوتان این باشگاه قرار گیرند. حتی منصور پورحیدری عضو هیات مدیره استقلال هم زیر پوستی از سرمربی آبی ها انتقاد کرد تا آسمان این تیم پیش از برگزاری دربی 80 ابری‌تر از قبل شود.


ستار همدانی مربی استقلال در خصوص موضع‌گیری‌های انتقادی که بعد از باخت این تیم مقابل تراکتور از آبی‌پوشان شد گفت: «متاسفم برای کسانی که خودشان را استقلالی می دانند اما از اول فصل با انتقادهای غیر فنی خود برای تیم مشکل درست کرده‌اند. هر زمان هم که می خواستیم جواب آنها را بدهیم امیرخان اجازه نداد. ای‌کاش با دلیل و مدرک حرف می زدند تا دل ما نمی سوخت.»









از قلعه‌نویی گله دارم.نمی‌دانم چرا اجازه نمی‌دهد تا واقعیت‌ها را بگوییم.مشکل استقلال فقط قلعه نویی نیست.مردم بایدبدانندکه چه کسانی باعث و بانی این اتفاقات بوده‌اند



وی ادامه داد: «همین آقایانی که همیشه آماده اظهار نظر کردن هستند چه گلی به سر استقلال زده‌اند. بروید کارنامه مربی‌گریشان را مطالعه کنید بعد جوانمردانه قضاوت کنید. فقط یاد دارند حاشیه درست کنند. مشکل این افراد مالی است وگرنه دلشان که برای استقلال نسوخته است. سالها در استقلال بودند اما چه عملکردی داشتند. الان هم که از ته دل خوشحال هستند که تیم نتیجه نگرفته است. امروز هم که حرف می زنند از سر دلسوزی نیست بلکه می خواهند با متشنج کردن اوضاع روی نتیجه دربی اثر بگذارند. از ته دل دعا می کنند استقلال دربی را ببازد. بعد با این شرایط خودشان را پیشکسوت استقلال می دانند


​همدانی گفت: «پرسپولیس از اول فصل شرایطش عادی نبود اما پیشکسوتان این باشگاه برای این تیم حاشیه درست نکردند. درود بر شرف پیشکسوتان پرسپولیس که تمام قد پشت تیمشان ایستادند. با این همه ناکامی در لیگ 100 هزار هواداران برای حمایت از تیمشان به ورزشگاه می رود، اما برعکس پیشکسوتان باشگاه ما برای ناکام شدن استقلال از هیچ کاری دریغ نکردند، چرا زمانی که قلعه نویی استقلال را قهرمان کرد یک خسته نباشید به او نگفتند، مگر ادعا نمی کنند که استقلالی هستید.»


وی در ادامه با انتقاد از قلعه نویی گفت: «من از امیرخان گله دارم. نمی دانم چرا اجازه نمی دهد تا واقعیت ها را بگوییم. مشکل استقلال فقط قلعه نویی نیست. مردم باید بدانند که چه کسانی باعث و بانی این اتفاقات بوده‌اند. با وجود اینکه عده‌ای را اجیر کرده‌اند تا به ما فحاشی کنند، اما باز هم نتوانسته اند همه مردم را باخودشان هم صدا کنند. دلیلش هم این است که مردم از ما جلوترند. آنها همه چیز را به خوبی می دانند.»


مربی استقلال در ادامه با اشاره به مشکلات مالی بازیکنان گفت: «امسال هر چه انرژی داشتیم صرف بازیکنان کردیم تا بدون در نظر گرفتن حق و حقوقشان برای تیم بازی کنند. دیگر توانی برای ما نماند که بخواهیم صرف کار دیگری کنیم. ای کاش مثل بعضی از مربیان می گفتیم بروید به باشگاه اعلام کنید تا پول نگیریم بازی نمی کنیم، اما امیر همه این مشکلات را به دوش کشید تا استقلال ضربه نخورد.»


وی افزود:«به خدا قسم اگر قلعه نویی نبود کسی نمی توانست این تیم را یک روز هم اداره کند. اگر همان اول فصل که دید اوضاع خراب است استعفا می کرد استقلال بیچاره می‌شد. بیشترین مشکل او با بازیکنان بر سر مسائل مالی بود. به آنها می گفت که باید با همین شرایط بی پولی برای استقلال بازی کنید. آندو را مقابل امیر خان قرار دادند و خودشان را کنار کشیدند. فکر می کنند که ماه همیشه پشت ابر می ماند. آندو پولش را می خواست حق هم با او بود. باشگاه هم پولی نداشت که پرداخت کند، بعد برای اینکه سر یکی خرابش کنند امیر خان را سپر بلا کردند.»


همدانی با اشاره به بازی دربی گفت: «این دربی به خاطر اینکه برای هر دو تیم حساسیتی ندارد دیدنی خواهد شد. نتیجه دربی از بابت این شاید مهم باشد که دو تیم فصل را با پیروزی به پایان ببرند، وگرنه این بازی هیچ گونه حساسیت خاصی ندارد. تیم ما از همه لحاظ، آمادگی به نمایش گذاشتن یک بازی تماشاگر پسند را دارد. ما در بازی با تراکتور هم به مراتب از آنها بهتر بودیم، اما متاسفانه به خودمان باختیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته