دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 ارديبهشت 1394 - 15:08
با حضور رئیس واحد کرمان صورت گرفت

تجلیل از 62 نخبه قرآنی، پژوهشی و دانش‌آموز مدارس سما کرمان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمان در جمع دانش‌آموزان شرکتکننده در جشنواره تجلیل از نخبگان مدارس سما کرمان با توجه به نقش بی‌بدیل آموزش در تعالی دانش‌آموزان گفت: ایجاد انگیزه، تقویت روحیه تلاش و خودباوری از وظایف مسئولان آموزشی است.
کد خبر : 17481

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر بابک آل طه خطاب به دانش‌آموزان مدارس سمای کرمان اظهار کرد: شما دانش‌آموزان آینده‌ساز ایران اسلامی هستید و علوم وفنون جدید در آینده به دست توانای شما یافت و به نتیجه خواهد رسید.


وی ادامه داد: رسیدن به قله‌های رفیع علم و دانش برای همه شما دستیافتی است اگر کمی تلاش خود را بیشتر کنید و خود را از درون پوسته وجودی بشکنید تا به هر آنچه می‌خواهید برسید.


آل طه با توجه به نقش برجسته خانواده‌ها در تربیت فرزندان و همراهی و همدلی اولیا و مربیان گفت: در بین دانش‌آموزان، استعداد‌های زیادی وجود دارد که با همت دبیران، مسئولان، تلاش دانش‌آموزان و اولیای آنان می‌توانند به شکل مطلوب‌تری به ثمر بنشیند.


محمد زنگی‌آبادی رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان هم به بیان گوشه‌ای از عملکرد آموزش و پرورش پرداخت و ادامه داد: با توجه به استعداد و پتانسیل‌های موجود در زمینه‌های علمی و آموزشی، مسابقه‌های ورزشی و فرهنگی، جشنواره تحقیقی _ پژوهشی در بین دانش آموزان شهرستان، می‌تواند مقدمه‌ای برای تقویت و پیشرفت آنان در بخش علم و تحصیل فراهم آورد.


دکتر حمید غفوری معاون سمای دانشگاه آزاد اسلامی کرمان نیز از پتانسیلهای موجود در مدارس سما یاد کرده و افزود: استفاده از دبیران مجرب و توانمند، آموزش دروس با بهره‌گیری از روش‌های تدریس فعال، استفاده از امکانات آموزشی و کارگاهی فعال و فعالیت‌های گروهی که در مدارس سما استفاده می‌شود می‌تواند باعث بهبود، پیشرفت و تقویت بنیه علمی دانش آموزان شود.


اجرای برنامه‌های شاد و تقدیر از ۱۲ نفر برگزیده قرآنی، ۳۴ نفر برگزیده پژوهشی و ۱۶ نفر از دانش آموزان برگزیده در زمینه هنری و ورزشی از دیگر برنامه‌های اجراشده در این مراسم بود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته