دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 ارديبهشت 1396 - 11:34

مطهری:مناظره تلویزیونی مستقل در حوزه فرهنگ برای نامزدهای انتخابات پیش‌بینی شود

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکی کرد: : باید مناظره تلویزیونی مستقلی در حوزه فرهنگ برای نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری پیش‌بینی شود.
کد خبر : 174678

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، علی مطهری در گفت‌وگو با خانه ملت با انتقاد از جای خالی فرهنگ در مناظره‌های تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، گفت: بهتر بود؛ کلمه "فرهنگ" در محورهای این مناظرات نیز تصریح می‌شد چراکه بخشی مشکلات و معضلات جنبه فرهنگی دارد.


نماینده مردم تهران، ری، شمرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صرف آوردن عنوان "اجتماعی" مناظرات را ناقص می‌کند، ادامه داد: اقدامات اجتماعی لزوما شامل موضوعات فرهنگی نمی‌شود لذا بهتر است عنوان "فرهنگی" نیز به محورهای مناظره اضافه شود چراکه ریشه بسیاری از مشکلات اجتماعی ما فرهنگی است بنابراین پیشنهاد می‌شود این آیتم اضافه شود.


نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید مناظره تلویزیونی مستقل در حوزه فرهنگ برای نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری پیش‌بینی شود.


به گزارش خانه ملت؛ سه برنامه مناظره برای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم به صورت موضوعی در نظر گرفته شده که به ترتیب با محوریت اقتصادی، اجتماعی و سیاسی برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته