دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 ارديبهشت 1396 - 11:26
در گفت وگو با آنا؛

سیروس پورموسوی: جشن صعود را در اهواز می‌گیریم/دوست دارم هر 4 تیم ایران صعود کنند

سرمربی استقلال خوزستان گفت: در حال حاضر هدف ما صعود به دور بعد لیگ قهرمانان آسیا است و در مرحله بعد هم فرقی نمی‌کند مقابل چه تیمی قرار می‌گیریم.
کد خبر : 174656

سیروس پورموسوی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی شب گذشته استقلال خوزستان مقابل الفتح عربستان گفت: «بازی‌های دور برگشت نسبت به بازی‌های دور رفت سخت‌تر می‌شود چرا که تیم‌ها نسبت به یکدیگر شناخت بیشتری پیدا می‌کنند و این مساله باعث می‌شود کار سخت‌تر شود. در بازی مقابل الفتح در نیمه اول فرصت‌های زیادی برای گل زدن داشتیم اما با بی‌دقتی بازیکنان ما این فرصت‌ها از دست رفت اما در نیمه دوم تیم حریف بازی را در دست گرفت و در دقیقه 86 دروازه ما را باز کرد. بچه‌های ما تا لحظات آحر بازی ناامید نشدند و موفق شدند در دقایق پایانی گل تساوی را وارد دروازه حریف کنند.»


وی در رابطه با بازی آخر استقلال خوزستان مقابل الجزیره و شانس صعود این تیم به دور بعد رقابت‌ها بیان کرد: «ما بازی آخر را مقابل الجزیره در اهواز برگزار می‌کنیم و در این بازی با برد و یا تساوی به دور بعد صعود می‌کنیم. امیدوار هستیم در این بازی با حمایت هواداران اهوازی بتوانیم الجزیره را شکست دهیم و جشن صعود را در اهواز برپا کنیم.»


سرمربی استقلال خوزستان در مورد قرار گرفتن تیم‌های ایرانی مقابل یکدیگر در مرحله بعد رقابت‌های لیگ قهرمانان افزود: «من در مرحله اول امیدوارم هر 4 تیم ایران به دور بعد رقابت‌ها صعود کنند، چون صعود به دور بعد می‌تواند برای فوتبال ایران مهم باشد چرا که این موضوع در فصل بعد لیگ قهرمانان از نظر تعداد سهمیه می‌تواند به نفع فوتبال ما باشد. در حال حاضر هدف ما صعود به دور بعد است و در مرحله بعد هم فرقی نمی‌کند مقابل چه تیمی قرار می‌گیریم.»


وی در خصوص شانس استقلال خوزستان برای گرفتن کسب سهمیه در این فصل مسابقات لیگ برتر گفت: «ما دو بازی مهم مقابل گسترش فولاد و صبای قم داریم و در حال حاضر با رده چهارم جدول هم 5 امتیاز اختلاف داریم. هر چند امید کمی برای قرار گرفتن در مکان چهارم جدول داریم اما ناامید نیستیم و در بازی‌های آخر به فکر برد هستیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب