دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 ارديبهشت 1396 - 12:09

اعلام فراخوان دهمین جشنواره نانو و رسانه/ تجلیل از رسانه‌های برتر در ترویج فناوری نانو

فراخوان دهمین جشنواره نانو و رسانه از سوی ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری اعلام شد.
کد خبر : 174653

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، ستاد ویژه توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری هر سال جشنواره «نانو و رسانه» را برای تجلیل از رسانه‌های برتر در ترویج فناوری نانو برگزار می‌کند. امسال در دهمین دوره این رویداد بخشی با عنوان «برترین آثار رسانه‌ای» نیز به محورهای جشنواره اضافه شده است.


این آثار در چهار حوزه رسانه‌های شنیداری (برنامه‌های رادیویی: مستند، مجله‌ای و گفت‌وگو محور؛ برنامه‌های تلویزیونی) رسانه‌های دیداری (گزارش و گفت‌وگوهای خبری، خبر) مطبوعات (گفت‌وگو، گزارش‌های خبری، تحلیلی و تحقیقی و توصیفی، خبر) و خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری تحلیلی (گفت‌وگو، گزارش‌های خبری، تحلیلی و تحقیقی و توصیفی، یادداشت، مقاله، پیام‌های خبری تلگرامی) انتخاب و تجلیل می‌شوند.


آثار ارسالی باید درباره مسائل، موضوعات و رویدادهای مرتبط با فناوری نانو باشد و در فاصله زمانی اول فروردین تا پایان اسفند 95 از طریق یکی از رسانه‌های کشور منتشر شده باشد. هر شرکت‌کننده می‌تواند 5 اثر را به دبیرخانه جشنواره ارسال کند و محدودیتی هم برای شرکت خبرنگاران در چند بخش وجود ندارد.


همکاران رسانه‌های سراسر کشور می‌توانند به سایت ستاد نانو به نشانی www.nano.ir مراجعه و با مطالعه شرایط فراخوان جشنواره، آثار خود را ارسال کنند.


فراخوان ارسال آثار به جشنواره نانو و رسانه از ابتدای اردیبهشت امسال آغاز شده است و تا 20 خرداد ادامه دارد. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق شماره تماس 09206310063 یا رایانامه media@nano.ir با دبیرخانه جشنواره ارتباط برقرار کنند.


دهمین جشنواره نانو و رسانه از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری تیر امسال برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب