دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 ارديبهشت 1396 - 07:45

دانشجوی واحد رودان نایب‌قهرمان وزنه‌برداری المپیک پیشکسوتان نیوزلند شد

دانشجوی کارشناسی ارشد تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان و ملی‌پوش وزنه‌برداری کشورمان در المپیک پیشکسوتان نیوزلند با مجموع 161 کیلوگرم به مدال نقره دسته 62 کیلوگرم دست یافت.
کد خبر : 174599

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رقابت‌های وزنه‌برداری بازی‌های المپیک 2017 پیشکسوتان در شهر اوکلند نیوزلند در حال برگزاری است. ابراهیم داوری دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان و ملی پوش کشورمان توانست به مدال نقره این دوره از مسابقات دست یابد.


داوری وزنه بردار تیم ملی پیشکسوتان کشورمان در دسته ۶۲ کیلوگرم، رده سنی ۵۰ تا۵۴ سال، سه شنبه 5اردیبهشت روی تخته رفت و توانست سومین مدال کاروان پیشکسوتان را در این بازی ها به دست آورد.


وی در حرکت یک ضرب ابتدا وزنه 65 کیلویی را بالای سر برد، در مرتبه دوم نتوانست وزنه 71 کیلویی را مهار کند اما در سومین مرتبه وزنه 71 کیلویی را به نام خود ثبت کرد.


دانشجوی کارشناسی ارشد تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان در حرکت دوضرب نیز به ترتیب وزنه های 85 و 90 کیلوگرمی را بالای سر برد و در آخرین انتخابش در مهار وزنه 95 کیلوگرم ناموفق بود تا با مجموع 161 کیلوگرم به مدال نقره دست پیدا کند.


تبریک رئیس واحد رودان


در پی حضور مقتدرانه تیم ملی وزنه‌برداری پیشکسوتان جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های وزنه‌برداری المپیک پیشکسوتان نیوزلند، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان با صدور پیامی از ابراهیم داوری نایب قهرمان این دوره از مسابقات قدردانی کرد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حسن داوری در این پیام کسب مقام نایب قهرمانی المپیک به همراه تیم ملی در عرصه بین‌المللی رقابت‌های وزنه‌برداری المپیک پیشکسوتان نیوزلند را به ابراهیم داوری دانشجوی کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی این واحد دانشگاهی و وزنه بردار دسته 62 کیلوگرم را جامعه ورزشی و مردم شریف و پهلوان پرور شهرستان رودان و خانواده وی تبریک گفت.


متن پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان به این شرح است:


قهرمان افتخار آفرین ایران زمین، جناب آقای ابراهیم داوری


با سپاس به درگاه خداوند عزوجلّ، کسب مقام نایب قهرمانی المپیک به همراه تیم ملی توسط جنابعالی در عرصه بین المللی رقابت‌های وزنه‌برداری المپیک پیشکسوتان نیوزلند، موجب شادی و افتخار مردم ایران بویژه مردم شریف شهرستان رودان گردید، این افتخار بزرگ و ماندگار را به جنابعالی، خانواده محترم، مربیان، جامعه ورزشی و شهروندان تبریک می گویم.


از درگاه ایزد منان توفیقات روزافزون شما و تمامی جوانان برومند و توانای جمهوری اسلامی ایران را در عرصه های مختلف از جمله میادین ورزشی در دستیابی به اهداف بلند و ایستادن بر قله های رفیع قهرمانی در جهان را مسئلت می نمایم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب