دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 بهمن 1393 - 12:57
با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت گرفت

معرفی اعضای جدید هیات مدیره صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر

با حکم علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اعضای جدید هیات مدیره صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر معرفی شدند.
کد خبر : 1745

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، با حکم علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اعضای جدید هیات مدیره صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر معرفی شدند، طی احکام صادره محمد طالبی، رسول سعدی و صمدالله فیروزی به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره صندوق جایگزین محسن ایزدخواه، سید عبدالحسین ثابت و هادی رحمتی زاده شدند.


بنا به پیشنهاد مورخ 24 دی ماه 93 هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه و به استناد بند "ج" قانون اصلاح ماده "113" قانون مدیریت خدمات کشور و بند "ب" ماده "17" قانون نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی محمد طالبی ، رسول سعدی و صمد الله فیروزی به عنوان اعضای جدید هیات مدیره صندوق معرفی شدند.


در متن این حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خطاب به اعضای جدید هیات مدیره آمده است: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بر حقوق مردم و به تبع آن بر تامین اجتماعی تکیه دارد. از آنجایی که قشر شریف روستائیان و عشایر سرمایه های کشور و از عوامل مهم اشتغال، تولید و استقلال اقتصادی نظام جمهوری اسلامی ایران به حساب می آیند،تکریم و ارتقای منزلت ایشان تکلیفی سنگین بر دوش همه دستگاه ها و نهادها بالاخص صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر است. توجه ویژه به سیاست ها و تدابیر دولت تدبیر و امید، و تحقق برنامه های ارائه شده اینجانب به مجلس شورای اسلامی در حوزه رفاه اجتماعی علی الخصوص حمایت ویژه از اقشار کم درآمد و حمایت از تولید و عملیاتی ساختن آن ها از اولویت های وظایف جنابعالی است.


گفتنی است اعضای جدید جایگزین محسن ایزدخواه، سید عبدالحسین ثابت و هادی رحمتی زاده شده‌اند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته