دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 ارديبهشت 1396 - 10:10
اکبرمیثاقیان به آنا گفت

برای ماندن در لیگ، باید پرسپولیس را ببریم/ ماشین‌سازی خطرناک‌تر از دیگر تیم‌هاست

سرمربی تیم سیاه‌جامگان گفت: مردم به اندازه خودشان ما را حمایت کردند و امیدوارم در روز بازی با پرسپولیس هم شاهد این حمایت باشیم.
کد خبر : 174342

اکبر میثاقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، درباره آخرین وضعیت تیم سیاه‌جامگان گفت: «پس از اینکه در 5 بازی نتایج خوبی گرفته بودیم، در دیدار برابر پیکان شانس با ما یار نیود و فرصت‌های گلزنی زیادی را از دست دادیم تا بازنده از زمین بیرون بیاییم و کمی امیدهای‌مان برای ماندن در لیگ برتر کمرنگ شود. البته بازیکنان ما برای آن که به لیگ آزادگان سقوط نکنند در دو بازی باقی مانده همه تلاش خود را خواهند کرد.»


او در مورد اینکه چه برنامه‌ای دارد تا تیمش بعد از این با شکست مواجه نشود، عنوان کرد: «ما در تمامی بازی‌ها با نیت پیروزی وارد زمین می‌شویم و بچه‌ها هم با همه وجود بازی می‌کنند تا به گل برسند. بعضا پیش می‌آید که توپ‌هایمان تبدیل به گل نمی‌شود و از دست می‌رود. همانند بازی با پیکان که از فرصت‌های خوبی که داشتیم تنها یک فرصت گلزنی خلق کردیم.»


سرمربی تیم سیاه‌جامگان در خصوص دیدار با ماشین‌سازی سقوط کرده به لیگ آزادگان گفت: «این بازی سخت‌تر از دیگر بازی‌های ماست. چون حریف دیگر در لیگ برتر حضور ندارد، این تصور ایجاد می شود که ما به راحتی از سد آنها عبور می‌کنیم در حالی که تیم ماشین‌سازی برای اعاده حیثیت خود هم که شده بیش از گذشته تلاش می‌کند تا در دیدارهای باقیمانده برنده شود. باید بدون اشتباه و با حداکثر دقت به مصاف تیم ماشین‌سازی برویم تا با پیروزی در این بازی به ماندن در لیگ برتر امیدوار باقی بمانیم.»


وی درباره مصدومین و محرومین تیمش برای دیدار با ماشین‌سازی گفت: «ما با کمبود بازیکن مواجه هستیم و از بدشانسی 3 بازیکن خوب‌مان هم مصدوم هستند که امیدوارم به بازی این هفته برسند. میثم حسینی که پایش را عمل کرده؛ کتف حسین بادامکی آسیب‌دیده است و روح‌الله سیف‌اللهی هم با سرماخوردگی شدید مواجه شده که دوران نقاهت را پشت‌سر می‌گذراند. امیدوارم تا روز برگزاری بازی بتوانیم همه بازیکنان‌مان را در اختیار داشته باشیم.»


میثاقیان با اشاره به حمایت همیشگی هواداران مشهدی اظهارداشت: «علاقه مردم به پیراهن مشکی و تیم سیاه‌جامگان باعث شده تا ما تنها نباشیم. مردم به اندازه خودشان ما را حمایت کردند و امیدوارم در روز بازی با پرسپولیس هم شاهد این حمایت باشیم. همه تلاش سیاه‌جامگان این است که جزو دو تیم سقوط کرده قرار نگیرد و برای رسیدن به این منظور باید برابر حریفان برنده باشیم. امیدوارم شانس هم یار مهاجمان باشد تا برنده از زمین بیرون بیاییم. حتی باید برای ماندن در لیگ پرسپولیس را هم ببریم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته