دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 ارديبهشت 1396 - 13:07
دو خبر/

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین صندوق پژوهش و فناوری یزد و دانشگاه آزاد اسلامی بافق

صندوق پژوهش و فن آوری استان یزد با مرکز رشد واحدهای فن‌آور مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق، تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.
کد خبر : 174297

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، معاون پژوهشی واحد بافق گفت: «به منظور حمایت و پشتیبانی و تسهیل راه‌اندازی کسب و کار در شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق و به منظور سرمایه‌گذاری صندوق پژوهش و فناوری در این شرکت‌ها، تفاهم‌نامه همکاری مابین صندوق پژوهش و فناوری استان یزد و مرکز رشد دانشگاه آزاداسلامی واحد بافق منعقد شد.»


دکتر محسن مزیدی افزود: «شناساندن و تعامل در معرفی صندوق به شرکت‌های مستقر در مرکز رشد دانشگاه و ارائه خدمات و پرداخت تسهیلات از طرف صندوق برای شرکت‌های مستقر در مرکز از مفاد مطرح شده در این تفاهم‌نامه است.»


برگزاری یادمان شهدای گمنام


جلسه هماهنگی برای برگزاری دوازدهمین یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بافق و شش شهید دانشجوی این شهرستان، برگزار شد.


در این جلسه که در محل دفتر امام جمعه شهرستان بافق منعقد شده بود، امام جمعه و جمعی از مسئولان محلی به همراه مسئول بسیج دانشجویی، شرکت کردند.


احمد علیزاده فلاح رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد بافق که مسئولیت برگزاری این یادمان را به عهده دارد در آغاز این جلسه با ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته به این نکته اشاره کرد که کارهایی که تا به حال برای یادمان شهدا صورت گرفته، با همکاری و مساعدت همه به نحوی شایسته انجام شده است.


حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه بافق با تشکر از دست اندرکاران این برنامه، بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم تاکید و پیشنهادهایی برای بهتر شدن یادمان ارائه کرد.


در ادامه این جلسه هماهنگی های لازم برای برگزاری یادمان شهدا گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بافق که در تاریخ ششم اردیبهشت امسال در محل مسجد دانشگاه برگزار می شود به عمل آمد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته