دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 ارديبهشت 1396 - 11:59

کاروان الاهلی با 21 بازیکن در راه تهران

رقیب اماراتی استقلال در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا امروز در حالی وارد تهران می شود که تمام ستاره‌هایش را در اختیار دارد.
کد خبر : 174283

به گزارش گروه ورزشی آنا، الاهلی صدرنشین گروه A لیگ قهرمانان که رقابت تنگاتنگی با استقلال برای صعود به عنوان صدرنشین دارد امروز در حالی راهی ایران می شود که کاسمین اورالیو سرمربی رومانیایی نام 21 بازیکن را در فهرست مسافران کاروان این تیم قرار داده است.


ماجد ناصر، سیف یوسف، احمد مبارک، عبد العزیز هیکل، ولید عباس، سالمین خمیس، محمد سبیل، محمد جابر، عبد العزیز سنگور، اسماعیل الحمادی، حبیب الفردان، اورتون ریبیرو، خمیس اسماعیل، ولید حسین، ولید عمبر، سعید احمد، احمد موسى، احمد خلیل، سعید جاسم، ماخیته دیوپ و آساموا جیان بازیکنانی هستند که سرمربی الاهلی برای حضور در بازی حساس فرداشب برابر استقلال در فهرست خود قرار داده است.


کاروان الاهلی امروز راس ساعت 13:30 وارد تهران می شود تا اردوی خود را در هتل اسپیناس برپا کند. این تیم عصر امروز هم زمان با ساعت بازی آخرین جلسه تمرینی خود را در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی برگزار می کند ضمن این که قرار است کنفرانس مطبوعاتی مربیان دو تیم عصر امروز برگزار شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته