دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 ارديبهشت 1396 - 11:18

امکان ثبت‌نام در نوزدهمین جشنواره جوان خوارزمی تا پایان خرداد

مهلت شرکت در نوزدهمین دوره جشنواره جوان خوارزمی برای ثبت‌نام و ارائه طرح متقاضیان که از روز یکشنبه 16 اسفند 95 آغاز شده است تا پایان خرداد امسال ادامه دارد.
کد خبر : 174269

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، ثبت‌نام و ارائه طرح برای شرکت در نوزدهمین جشنواره جوان خوارزمی از روز یکشنبه 16 اسفند آغاز شده است و متقاضیان می‌توانند هم‌چنان تا پایان خرداد طرح‌های خود را در سامانه این جشنواره به نشانی www.khwarizmi.ir ثبت کنند.


طرح‌های ارسالی به این جشنواره باید در شانزده گروه تخصصی فناوری‌های شیمیایی، مکانیک، برق و کامپیوتر، هنر، معماری و شهرسازی، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم پایه، عمران، مهندسی صنایع و مدیریت فناوری، مواد، متالورژی و انرژی‌های نو و زیست‌فناوری و علوم پایه پزشکی، محیط زیست، فناوری‌نانو، هوافضا، مهندسی نرم‌افزار و فناوری اطلاعات و مکاترونیک و پنج محور پژوهشی و فناوری از جمله طرح‌ها و پژوهش‌های بنیادی، طرح‌ها و پژوهش‌های کاربردی، طرح‌های توسعه‌ای، اختراع و نوآوری به جشنواره جوان خوارزمی ارائه شود.


ترویج فرهنگ کارآفرینی دانش‌بنیان در میان جوانان، ارج‌نهادن به مقام والای پژوهشگران، نوآوران و فناوران جوان کشور، تسهیل مسیر تجاری‌سازی و کاربردی کردن نتایج تحقیقات جوانان کشور و شناسایی و معرفی استعدادها در زمینه‌های مختلف علمی و صنعتی و حمایت از برگزیدگان از اهداف برگزاری نوزدهمین جشنواره جوان خوارزمی (دانش‌پژوهان و فناوران) است که در چهار محور اصلی پژوهش‌های بنیادی، پژوهش‌های کاربردی، طرح‌های توسعه‌ای و نوآوری و ابتکار برگزار می‌شود.


همچنین متقاضیان می‌توانند تا پایان خرداد برای ثبت‌نام در بخش دانش‌پژوهان و فناوران به پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره جوان خوارزمی در سامانه جامع جشنواره‌های خوارزمی مراجعه کنند.


متقاضیان شرکت در نوزدهمین جشنواره جوان خوارزمی باید برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به پایگاه‌ اطلاع‌رسانی این جشنواره به نشانی www.khwarizmi.ir مراجعه کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته