دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 ارديبهشت 1396 - 16:12
نماینده سیرجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با آنا:

دکتر میرزاده منشاء تحولات بزرگی در دانشگاه آزاد اسلامی بوده و هست

نماینده مردم سیرجان در مجلس اعلام کرد دکتر میرزاده منشا تحولات بزرگی در دانشگاه آزاد اسلامی بوده و هست و خدمات این دانشگاه بر کسی پوشیده نیست.
کد خبر : 174127

شهباز حسن‌پور بیگلری، درباره مصاحبه‌اش با یکی از خبرگزاری‌ها و انتقاد از دانشگاه آزاد اسلامی به خبرنگار گروه دانشگاه آنا گفت: «من بارها گفتم که دکتر میرزاده منشا تحولات بزرگی در دانشگاه آزاد اسلامی بوده و هست. خدمات حضرت آیت‌الله هاشمی در کشور و تاسیس دانشگاه بر کسی پوشیده نیست.»


او افزود: «بنده بارها اعلام کردم یکی از جاهایی که اصل 44 را به معنای واقعی اجرا کرده مجموعه گسترده دانشگاه آزاد اسلامی است. این دانشگاه بزرگترین دانشگاه حضوری جهان اسلام است. همچنین انتخاب و شایسته دکتر ولایتی که مورد وثوق رهبری و همه جناح‌های سیاسی و مخصوصا دانشگاه و حوزه است به فال نیک می‌گیرم.»


نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی گفت: «اخیرا در مصاحبه‌ای گلایه‌ای از برخی واحدهای دانشگاهی داشتم مبنی بر اینکه آنطور که باید، توجهی به اقتصاد دانش‌بنیان و کارآفرینی ندارند. به همین خاطر این بحث را مطرح کردم که این افراد باید با رویکرد جدید دانشگاه خودشان را هماهنگ کنند و یا کنار بروند تا نیاز امروز کشور و خواست مقام معظم رهبری و دلسوزان نظام اجابت شود، اما پس از انتشار مصاحبه‌ام، متوجه شدم که این قسمت از سخنانم تیتر شده است. از خبرنگار این رسانه می‌خواهم همه آنچه که ما به عنوان نماینده مطرح می‌کنیم انعکاس دهد.»


حسن‌پور ادامه داد: «من از برخی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی گلایه داریم و از آقای دکتر میرزاده که مدیر موفقی است، می‌خواهم که این عزیزان را به‌روز کند، دانشگاه‌ها باید خواسته‌های نظام را در سرلوحه کار خود قرار دهند تا مدرک‌گرایی و پول شهریه درآوردن و ساختمان‌سازی ملاک نشود.»


او در پاسخ به این‌که دانشگاه آزاد اسلامی خدمات زیادی داشته اما عده‌ای که دانشگاه را تخریب می‌کنند، به نقاط مثبت توجه نمی‌کنند، افزود: «من معتقدم که باید اول قسمت پر لیوان را ببینیم. کارهای خوب و خداپسندانه‌ای که در این دانشگاه صورت گرفته بر هیچ کس پوشیده نیست، مخالفت با دانشگاه آزاد اسلامی مخالفت با خردورزی است، در دانشگاه آزاد اسلامی کارهای زیادی انجام شده است به خصوص در دوره آقای دکتر میرزاده، شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر این دانشگاه بوده و هستیم.»


حسن‌پور در خاتمه گفت: «بنده کتبا از خدمات دکتر ولایتی و دکتر میرزاده تشکر می‌کنم و انتقادم درباره عملکرد معدود واحدها، ربطی به مسائل سیاسی نداشته و ندارد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته