دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جلال تهرانی :نمایش« آدم آدم است» اجرایی منسجم، مهندسی‌شده، مفرح و در عین‌حال، آموزنده است

جلال تهرانی، علی عابدی، جواد خورشا، شهرام علیدی، بهمن روزبهانی و علی اصغری شنبه، دوم اردیبهشت‌ماه، مهمان اجرای هنرمندان نمایش «آدم، آدم است» بودند و پس از اجرا، حبیب الله دانش، کارگردان نمایش، این اجرا را به ایشان تقدیم کرد.
کد خبر : 174033

به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط عمومی نمایش، جلال تهرانی پس از تماشای نمایش، گفت:. سال‌ها بود منتظر بودم کارگردانی حبیب الله دانش عزیز و دوست‌داشتنی را ببینم. او قریحه‌ی خاص، ناب و منحصربه‌فرد خود را دارد. بسیار خوش‌حالم که فشار دوستان و اطرافیان باعث شد بالاخره او نمایشی را به روی صحنه بیاورد. این جوانان نیز، هرکدام زیباتر و جذاب‌تر از دیگری، ایفای نقش می‌کنند و حضورشان روی صحنه، بسیار دل‌نشین است.


وی در مورد متن این نمایش گفت :مواجهه با برشت، اصلاً کار ساده‌ای نیست و به نظر می‌رسد این گروه، خوب از پسش برآمدند.


کارگردان سونات پائیزی درپایان گفت :گروه موسیقی، صادق حسین و محسن حسین، حق مطلب را ادا کرده‌اند. در کل، ما شاهد یک اجرای منسجم، مهندسی‌شده، اثرگذار و مفرح و در عین‌حال، آموزنده بودیم. ما جز تعدادی عکس، چیزی از اجراهای خود برشت ندیده‌ایم. برشت همواره در هاله ای از ابهام هست. من که در این برهه‌ی زمانی، مواجهه‌ی حبیب دانش و این گروه را می‌سنجم، به نظرم این مواجهه، به نتیجه‌ای منسجم، قابل دفاع و آبرومند، ختم شده‌است»


حسن برجکی ، فرزانه جمال زاده، فریبا رسولی، علی اصغر زارعی ، محمدرضا صالحی،صادق طالعی، عباس طباطبایی،حسن فضلی، نگار محمدزاده، عباس نورمحمدی، فریبرز واحدی در نمایش « نمایش آدم آدم است» ایفای نقش خواهند کرد.


علاقمندان به تماشای این نمایش می‌توانند تا 13 اردیبهشت ماه ساعت 20:30 هر روز غیر از شنبه‌ها به تالار مولویی در میدان انقلاب، خ 16 آذرتالار مولوی مراجعه کنند. همچنین می توانند جهت خرید بلیط به سایت تیوال مراجعه نمایند.



انتهای پیام/

برچسب ها: جلال تهرانی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته