دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 ارديبهشت 1396 - 10:16

ال‌کلاسیکو با طعم قهرمانی/ برتری روانی رئالی‌ها جواب می‌دهد یا انگیزه بارسایی‌ها

بارسلونا درحالی قدم به 266 ال‌کلاسیکو می‌گذرد که برای اینکه همچنان شانس خود را بریا فتح لالیگا حفظ کند باید مقابل حریفش سنتی‌اش پیروز شود.
کد خبر : 173956

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، در مهم‌ترین و حساس‌ترین بازی هفته سی‌وسوم لالیگا امشب از ساعت 23:15 به وقت ایران تیم‌های رئال‌مادرید و بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف یکدیگر می‌روند تا برگزار کننده دویست‌وشصت‌وششمین ال‌کلاسیکو خود باشند.


رئال‌مادرید با یک بازی کمتر از حریف سنتی اش 75 امتیاز دارد و پیروزی در این بازی علاوه بر مسائل حاشیه‌ای بازی می‌تواند قهرمانی این تیم را در لالیگا تا حدود زیادی قطعی کند. زیدان در این بازی غایب خاصی ندارد و می‌تواند از کلیه ظرفیت تیمش استفاده کند. در طرف مقابل اما بارسلونا که از لیگ قهرمانان حذف شده و از لحاظ روحی در شرایط مساعدی قرار ندارد به احتمال فراوان نمی‌تواند از نیمار که با اخراج در بازی برابر مالاگا 3 جلسه محروم شده بود، استفاده کند و به احتمال فراوان هم تلاش‌های بارسایی‌ها برای گرفتن حکم بخشش فوق ستاره برزیلی‌شان بی‌ثمر خواهد بود. باید دید رئالی ها که با شکست بایرن‌مونیخ در لیگ قهرمانان شرایط مساعدتری دارند می‌توانند فاتح ال‌کلاسیکو شوند یا اتفاق دیگری درون زمین خواهد افتاد و بارسلونا 72 امتیازی با پیروزی در این بازی به قهرمانی در لالیگا امیدوار‌تر می‌شود.


در 265 بازی قبلی، 109 پیروزی از آن بارسلونا شده، 97 بار رئال مادرید پیروز شده و 59 بازی هم با تساوی خاتمه یافته است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته