دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 ارديبهشت 1396 - 09:59

ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه تهران-کرج/ انسداد 11 محور مواصلاتی

پلیس راه راهور ناجا از ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه تهران-کرج و انسداد 11 محور مواصلاتی خبر داد.
کد خبر : 173945

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا بنا به اعلام پلیس راه راهور ناجا، ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین (از پل استاندارد تا پل فردیس) و باند جنوبی آزادراه تهران-کرج (از پل فردیس تا پل کلاک و محدوده گرمدره) نیمه سنگین گزارش شده است.


بر همین اساس هم‌اکنون برخی از محورهای مواصلاتی کشور مسدود هستند.


محور‌های شمشک-دیزین در استان‌های تهران و البرز، پونل -خلخال در استان‌های گیلان و اردبیل و اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان و محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان به علت نداشتن ایمنی مسدود است.


همین‌طور محور شیراز-جهرم در استان فارس به علت تخریب پل «کشه برسی» محدوده پاسگاه پلیس راه مسدود است.


همچنین محور استهبان-نی ریز در استان فارس به علت رانش زمین مسدود است.


محور فرعی رودبار-کهنوج -قلعه گنج در جنوب استان کرمان و محور اشنویه-پیرانشهر در استان آذربایجان غربی به علت طغیان رودخانه و تخریب پل و مسدود هستند.


در محور قدیم قزوین - رشت (تونل شیرین سو) از ساعت 08:00 الی 17:00 بیست و ششم فروردین تا چهارم اردیبهشت ماه روزهای(شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه) به علت عملیات راهسازی مسدود است و در زمان انسداد تردد از کنار گذر تونل صورت می‌گیرد.


آزادراه قم به تهران از تاریخ بیست و نهم فروردین تا بیستم شهریور ماه (محدوده عوارضی تا کیلومتر 12/5) روزهای شنبه،یکشنبه،دوشنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 8 الی 17 و روزهای سه شنبه (از ساعت 8 الی 12) به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.


محور کرج - چالوس از یکم اردیبهشت ماه تا بیستم شهریور ماه (محدوده میدان امیرکبیر تا تونل کندوان - کیلومتر صفر تا 75) روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته (از ساعت 8 الی 17) و روزهای چهارشنبه (از ساعت 8 الی 12) به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.


سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته