دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نماینده رفسنجان در مجلس: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی مردمی است/ هجمه‌های رسانه‌ای شائبه سهم‌خواهی و باج‌گیری ایجاد می‌کند

نماینده مردم رفسنجان در مجلس معتقد است دانشگاه آزاد اسلامی یکی از بهترین دانشگاه‌های کشور است که اقدامات بزرگی را در تولید علم داشته است و امروز هم در پژوهش به خوبی عمل می‌کند.
کد خبر : 173931

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روزنامه فرهیختگان، در چند روز اخیر خبرهایی مجعول علیه دانشگاه آزاد اسلامی روی خروجی برخی از رسانه‌ها قرار گرفته است که به اعتقاد مسئولان این هجمه‌ها با توجه به نزدیک‌شدن به ایام انتخابات شائبه سهم‌خواهی از این دانشگاه را در اذهان عمومی ایجاد می‌کند، رویکردی که به اعتقاد نمایندگان مردم در خانه ملت توهین به تمام اقشار دانشگاهی اعم از استادان، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان و کارکنان در این مجموعه دانشگاهی است. احمد انارکی محمدی، نماینده مردم رفسنجان درباره دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی و تخریب‌هایی که این روزها علیه این دانشگاه صورت گرفته است گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی یکی از دستاوردهای نظام و ارگانی است که با نظر حضرت امام خمینی (ره) و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی (ره) تاسیس شد. این دانشگاه با توجه به سابقه‌ای که از نظر استادان، دانشجویان و فعالیت‌های علمی دارد تبدیل به افتخاری برای نظام شده است.»


انارکی ادامه داد: «اگر دانشگاه آزاد اسلامی نبود مشتاقان به تحصیل باید با هزینه‌های هنگفت راهی دانشگاه‌های درجه دو و سه کشورهای همسایه می‌شدند.»


نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی افزود: «امروز متاسفانه دشمنان در داخل کشور به دلایل نامعلومی به تخریب این کشور می‌پردازند. این تخریب‌ها و جریان‌سازی رسانه‌ای علیه دانشگاه آزاد اسلامی هم صورت می‌گیرد اما دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی مردمی است که اقدامات بزرگی را در تولید علم داشته است و امروز هم در پژوهش به خوبی عمل می‌کند.»


به گفته انارکی کسانی که دست به تخریب و سهم‌خواهی علیه دانشگاه آزاد اسلامی می‌زنند افرادی هستند که نمی‌توانند جایگاه دانشگاه را آن طور که هست قبول کنند. او گفت: «هجمه‌های رسانه‌ای علیه این دانشگاه این روزها شائبه سهم‌خواهی و باج‌گیری ایجاد می‌کند.»


نماینده مردم رفسنجان در بخش دیگری از سخنان خود افزود: «دانشگاه آزاد اسلامی تمام قوانین و ابزارهای لازم را دارد و قصد ندارد خارج از قانون اقدامی را انجام دهد. این دانشگاه طبق نظر هیات امنا فعالیت می‌کند و مسئولان آن مورد تایید نظام هستند.»


او در ادامه به فعالیت‌ شرکت‌های دانش‌بنیان و توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌ آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: «امروز دانشگاه‌های جهان به سمت دانشگاه‌های نسل سوم و کارآفرینی و مهارت‌جویی می‌روند و دانشگاه آزاد اسلامی هم در این زمینه به خوبی عمل کرده و هم در پژوهش و تاسیس شرکت‌های دانش‌بنیان موفق بوده است.»


انارکی در پایان تاکید کرد تمام رشته‌های این دانشگاه مجوز دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته