دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 ارديبهشت 1396 - 17:33

انریکه:تنها راه قهرمانی بارسا پیروزی در ال‌کلاسیکو است / آماده بودن یا نبودن نیمار هستم

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا گفت: این ال‌کلاسیکو شاید سرنوشت قهرمان لالیگا را رفم بزند و این رویارویی برای ما مثل یک مسابقه فینال است.
کد خبر : 173870

به گزارش گروه ورزشی آنا، مسابقه حساس تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا، موسوم به ال کلاسیکو فردا در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو برگزار خواهد شد.


نتیجه این دیدار به نوعی می تواند در تعیین قهرمان این فصل لالیگا تاثیرگذار باشد از این رو زیدان، سرمربی رئال مادرید و انریکه، سرمربی بارسلونا هر دو به دنبال کسب 3 امتیاز این مسابقه هستند.


لوییز انریکه در نشست خبری ال‌کلاسیکو در جمع خبرنگاران به اهمیت مسابقه اشاره کرد و گفت: این مسابقه از اهمیت زیادی برای ما برخوردار است، هم به لحاظ شرایط جدول و همچنین ما فردا باید مقابل یک تیم بزرگ بنام رئال مادرید بازی کنیم.


وی ادامه داد: هدف و خواسته اصلی ما پیروز شدن در ال‌کلاسیکو آن هم در خانه رئال مادرید است چون تنها راه زنده ماندن امید ما به قهرمانی کسب پیروزی در همین مسابقه است.اگر می خواهیم تا روز آخر در لالیگا به کارمان اداهم دهیم باید فردا پیروز شویم.


انریکه خاطرنشان کرد: این ال‌کلاسیکو شاید سرنوشت قهرمان لالیگا را رفم بزند و این رویارویی برای ما مثل یک مسابقه فینال است به همین دلیل فقط باید به پیروزی و 3 امتیاز این دیدار فکر کنیم.


وی ادامه داد: هفته‌های پایانی لیگ به مراتب فشرده‌تر از اکنون خواهد شد و امتیاز این مسابقه اهمیت فراوانی دارد.


سرمربی بارسلونا در مورد حضور یا عدم حضور نیمار در ال‌کلاسیکو تاکید کرد: مدیران باشگاه به درستی پیگیر کار نیمار هستند تا وی بتواند فردا بازی کند، اما من به عنوان سرمربی خودم را هم برای بودن نیمار در ترکیب و هم غیبتش در تیم آماده کرده‌ام و تیمم را با همین شرایط تمرین داده‌ام.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب