دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 ارديبهشت 1396 - 12:00
در گفت‌وگو با آنا

حسین عبدی: پرسپولیس باید از الهلال امتیاز بگیرد/ مدیران باشگاه نباید اشتباهات امسال را تکرار کنند

مربی سابق پرسپولیس گفت: پرسپولیس باید به فکر برد مقابل الهلال باشد و در صورت شکست مقابل این تیم، کار برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا تمام شده است.
کد خبر : 173834

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال پرسپولیس در پنجمین و مهمترین دیدار لیگ قهرمانان آسیا روز دوشنبه هفته جاری در کشور عمان مهمان الهلال عربستان است و باید در این دیدار به دنبال کسب سه امتیاز بازی باشد تا بتواند شانس صعود به دور بعد لیگ قهرمانان را داشته باشد. مشکل اصلی پرسپولیسی‌ها در این دیدار غیبت جلال حسینی و سروش رفیعی است و همچنین خبرهایی مبنی بر غیبت محمد انصاری هم شنیده می‌شود.


حسین عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط پرسپولیس برای بازی مقابل الهلال گفت: «بازی مقابل الهلال بازی حیاتی برای پرسپولیس است و پرسپولیس برای صعود به دور بعد باید حتما الهلال را شکست دهد و یا در بدترین حالت از این تیم تساوی بگیرد. شکست مقابل الهلال می‌تواند کار پرسپولیس را برای این فصل لیگ قهرمانان تمام کند.»


کاپیتان سابق پرسپولیس ادامه داد: «الهلال هم به مانند پرسپولیس از شرایط خوبی برخوردار است و هر دو تیم در هفته گذشته قهرمان لیگ کشورشان شدند و بعد از شرکت در جشن قهرمانی مقابل هم قرار می‌گیرند.»


وی در رابطه با غیبت چند مهره کلیدی پرسپولیس در بازی مقابل الهلال بیان کرد: «هر مربی برای خودش فلسفه خاصی دارد و پرسپولیس در برخی از پست‌ها به خصوص در فاز دفاعی از اول فصل مشکلات زیادی داشت و برانکو مجبور می‌شد که بازیکنان را در پست‌های غیرتخصصی بازی دهد. برانکو در این بازی هم تفکرات خاص خودش را دارد و حتما از بازیکنانی استفاده می‌کند که توانایی بازی در لیگ قهرمانان آسیا را دارند.»


عبدی در خصوص نتایج ضعیف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا افزود: «پرسپولیس در این فصل در لیگ برتر بسیار خوب کار کرد ولی هنوز استانداردهای لازم برای لیگ قهرمانان آسیا را پیدا نکرده است. البته هنوز نمی‌توان به طور دقیق در این مورد صحبت کرد و باید منتظر نتیجه این تیم مقابل الهلال باشیم.»


مربی سابق پرسپولیس در مورد برنامه‌های پرسپولیس برای حفظ قهرمانی در فصل بعد لیگ برتر گفت: «پرسپولیس در این فصل اشتباهاتی را در نقل و انتقالات داشت و با جذب 4 بازیکن خارجی سهمیه بازیکنانش را از بین برد و در نهایت دیدیم که از 4 بازیکن خارجی تنها یک بازیکن در تیم مانده است که آن هم نیمکت نشین دروازه‌بان اصلی تیم بود. همچنین مسئولین باشگاه باید برای ادامه پیشرفت تیم در سال آینده بازیکنان داخلی خوبی جذب کنند و تلاش کنند قراردادهای بازیکنان اصلی تیم را تمدید کنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته