دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 ارديبهشت 1394 - 10:41

پولادگر: تکواندوکاران ایران به فکر المپیک باشند

رییس فدراسیون تکواندو گفت: امیدوارم هر 13 تکواندوکار کشورمان در رقابت‌های جهانی برابر رقبای خود به پیروزی برسند. هرچند تا رسیدن به قهرمانی راه دشواری پیش رو داریم ،اما دور از دسترس نیست.
کد خبر : 17380

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، سید محمد پولادگر با بیان این مطلب گفت: «در این دوره از مسابقات جهانی، نحوه برگزاری رقابت‌ها تغییر کرده است. به طوری که بازیکنان در یک روز تا مرحله مقدماتی مبارزه خواهند کرد و فردا آن روز رقابت های فینال را برگزار می کنند. البته این شرایط تنها برای ما نیست و برای همه کشورها این شرایط وجود دارد. بازیکنان ما مشکلی در این خصوص نخواهند داشت چرا که نحوه تمرینات خود را در راستای این تغییرات انجام داده اند.»


رییس فدراسیون تکواندو در ادامه افزود: «به نظرم بازیکنان ما با توجه به زحمتی که در اردوها کشیده اند، قهرمانی جهان هم برایشان کوچک است. آنها باید به فکر المپیک باشند. این بازیکنان فعل خواستن را به خوبی صرف کرده‌اند و مطمئن هستم شگفتی ساز این مسابقات خواهند شد. حضور 875 تکواندوکار از 136 کشور جهان نشان از این دارد که تکواندوکاران ما راه سختی را پیش رو دارند.»


وی در خاتمه گفت:« کادر فنی تیم ملی اطلاعاتی خوبی از حریفان به دست آورده است. مسابقات جهانی جای آزمون و خطا نیست و ملی پوشان ما برای حفظ اعتبار تکواندو کشورمان و کسب سهمیه المپیک باید با تمام قوا به مصاف حریفانشان بروند.»


انتهای پیام/

برچسب ها: پولادگر
ارسال نظر
قالیشویی ادیب