شماره جدید نشریه «ایست رسانهای» با موضوع «صداقت رسانهای» در فضای مجازی منتشر شد
به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی، عوامل شکل گیری دروغ رسانه ای و علل عدم وجود صداقت رسانه ای ، انواع دروغ رسانه ای و نتایج نبود صداقت رسانه ای، از جمله موضوع هایی است که در شماره جدید نشریه «ایست رسانهای» به آن پرداخته شده است.
همچنین در این شماره، نقش و اهمیت صداقت رسانه ای در روایات و در جامعه ، بیان شده است.
نشریه «ایست رسانه ای» به همت فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی و با هدف ارتقای سواد رسانهای و سواد فضای مجازی شهروندان و افزایش آگاهی و توجه خانواده ها نسبت به استفاده و نحوه حضور در فضاهای مجازی به ویژه شبکه های اجتماعی، تدوین و تولید شده است، به صورت اینفوگرافی و در قالب نشریه دیواری هرهفته در فرهنگسراها، خانه های فرهنگ، مساجد، ایستگاههای مترو، مدارس، دانشگاه ها، مراکز فرهنگی، هنری و اماکن عمومی شهر توزیع و نصب می شود.
نشریه «ایست رسانه ای» در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مختلف نیز منتشر می شود و تا کنون شماره های قبلی نشریه، میلیون ها بازدید کننده داشته است.
در این نشریه موضوع های گوناگون پیرامون فضای مجازی و مسائلی که در این فضا و شبکه های اجتماعی به وجود می آید، مورد توجه قرار می گیرد.
انتهای پیام/