دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 ارديبهشت 1396 - 12:02

اعطای بورس ایتالیا و تایلند به دانشجویان ایرانی

سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از اعطای بورس کشورهای تایلند و ایتالیا در دروه‌های تحصیلات تکمیلی به دانشجویان ایرانی خبر داد.
کد خبر : 173691

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با توجه به تلاش‌های سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دولت‌های ایتالیا و تایلند با اعطای تعدادی بورس در مقاطع تحصیلات تکمیلی در رشته‌های تحصیلی مختلف به دانشجویان ایرانی برای سال تحصیلی 2018-2017 موافقت کرده‌اند.


علاقه‌مندان برای بورس کشور ایتالیا می‌توانند به آدرس اینترنتی https://investyourtalentapplication.esteri.it و برای بورس دولت تایلند به نشانی https://tica.thaigov.net مراجعه و فرم‌های مربوطه را دریافت کنند. همچنین متقاضیان برای اطلاع از نحوه پذیرش و کسب اطلاعات بیشتر و استعلام اعتبار نام دانشگاه‌های مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باید به سامانه grad.saorg.ir مراجعه کنند.


داوطلبان پس از ثبت‌نام باید فرم شماره 1 (اطلاعات متقاضیان بورس دول) را پس از تکمیل به دبیرخانه بورس دول اداره کل بورس و اعزام دانشجویـان به آدرس پسـت الکترونیـکی bdiri@saorg.ir تا پایـان روز 9 اردیبهشت (29 آپریل 2017) ارسال کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته