دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 ارديبهشت 1396 - 13:00
در گفت‌وگو با آنا؛

مدیرعامل ملوان: رمال‌ها از حماقت برخی اهالی فوتبال استفاده می‌کنند/ گفتند می‌توانند با سحر و جادو ملوان را لیگ برتری کنند

مسعود رضائیان گفت: رمال‌ها همیشه در فوتبال ما حضور دارند و از حماقت برخی اهالی فوتبال استفاده می‌کنند و پول‌های زیادی را بدست می‌آورند.
کد خبر : 173676

مسعود رضائیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط ملوان در دو هفته پایانی لیگ دسته اول گفت: «ما تا اینجای مسابقات خیلی خوب کار کردیم و دو بازی سخت مقابل تیم های خونه به خونه و نفت مسجد سلیمان را پیش رو داریم که امیدواریم در این دو بازی با حمایت هوداران و انگیزه بالای بازیکنان بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم. در هفته‌های پایانی انگیزه بازیکنان حرف اول را می‌زند و این بازیکنان هستند که در زمین می‌توانند سرنوشت تیم را مشخص کنند.»


وی در رابطه با بازی این هفته ملوان مقابل خونه به خونه افزود: «خونه به خونه هم یکی از تیم‌های خوب لیگ است و هنوز شانس صعود دارد. اما ما مقابل هواداران خودمان بازی می کنیم و نکته مهم این است که تاکنون در انزلی به هیچ تیمی نباخته‌ایم و این نشان از حمایت زیاد هواداران انزلی دارد.»


رضائیان در خصوص تماس‌های مشکوکی از سوی برخی افراد با او در مورد لیگ برتری شدن ملوان گرفته شد بیان کرد: «یک عده افراد که همیشه در جامعه و در فوتبال حضور داشتند به عنوان جادوگر و رمال با من تماس گرفتند و عنوان کردند که می‌توانند با سحر و جادو ملوان را لیگ برتری کنند. من زمانی که در فولاد و نفت مسجد سلیمان هم بودم این تماس ها با من گرفته می‌شد و چون اعتقادی به این حرف ها ندارم جواب این افراد را نمی‌دهم.»


وی ادامه داد: «متاسفانه این افراد همیشه در فوتبال ما حضور دارند و از حماقت برخی اهالی فوتبال استفاده می‌کنند و پول‌های زیادی را بدست می‌آوردند. من در طول تمام مدتی که در فوتبال حضور داشتم مخالف این کارها بودم و هیچ وقت با چنین افرادی در ارتباط نبودم.»


مدیرعامل ملوان در مورد عملکرد مایلی کهن در این تیم افزود: «همین که ما در هفته‌های پایانی یکی از شانس‌های اصلی صعود به لیگ برتر هستیم نشان دهنده این است که سرمربی تیم کارش را به خوبی انجام داده است.»


رضائیان در خصوص رقابت ملوان با سپیدرود برای لیگ برتری شدن افزود: «هم ملوان و هم سپیدرود از تیم‌های خوب لیگ یک هستند و سرنوشت به این صورت رقم خورد که هر دو تیم در این مرحله با یکدیگر رقابت کنند. ما دوست داریم که هم ملوان و هم سپیدرود با هم در این فصل لیگ برتری شوند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته