دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 ارديبهشت 1396 - 10:52

نیکزاد؛ رئیس ستاد انتخابات رئیسی/ حذف زاکانی و جابه‌جایی میرکاظمی

حلقه وزیران و یاران احمدی‌نژاد، ستاد ابراهیم رئیسی را اداره خواهند کرد.
کد خبر : 173642

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، کانال تلگرامی ابراهیم رئیسی، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد: علی نیکزاد، به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی وی منصوب شد.


طی هفته گذشته، علیرضا زاکانی، نماینده پیشین مجلس و دیگر عضو جمنا و رقیب ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری که موفق به کسب صلاحیت از شورای نگهبان نشد نیز به عنوان نخستین رئیس ستاد وی معرفی شد. پیش از این شورای مرکزی این تشکل اصولگرایی اعلام کرده بود؛ سایر نامزدهای این جبهه آماده همکاری با نامزد نهایی و مورد حمایت آن‌ها خواهند بود اما جایگزینی میرکاظمی و در نهایت نیکزاد به جای وی خود گواهی باشد بر اختلافات عمیق میان این دو چهره جبهه واحد اصولگرایان.


در دو روز گذشته خبر انتخاب و معرفی مسعود میرکاظمی، وزیر بازرگانی و نفت دولت محمود احمدی‌نژاد به عنوان رئیس ستاد انتخابات رئیسی منتشر و رسانه‌ای شد؛ اما دقایقی قبل وی به عنوان رئیس کمیته طرح و برنامه ستاد انتخاباتی معرفی شد و برخی رسانه‌ها از جمله تسنیم با درج این خبر، خبر معرفی وی به عنوان رئیس ستاد انتخابات را حذف کردند. هرچند وی از همراهان رئیسی هنگام ثبت‌نام در انتخابات پیش‌رو بود اما به نظر می‌رسد نیکزاد به وی ترجیح داده شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته