دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 ارديبهشت 1396 - 09:22
در گفت‌و‌گو با آنا؛

محمد نوری: با شکست استقلال به نایب‌قهرمانی نزدیک شدیم/ محرومیت فیفا باعث از دست رفتن قهرمانی تراکتور شد

هافبک تیم تراکتورسازی گفت: محرومیتی که فیفا برای تراکتور درنظر گرفت باعث شد تا قهرمانی را از دست بدهیم.
کد خبر : 173555

محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، درباره پیروزی تراکتورسازی برابر استقلال گفت: «برای پیروزی در این بازی خیلی زحمت کشیدیم و فشار زیادی را متحمل شدیم. استقلال یکی از تیم‌های خوب رقابت‌‌های این فصل لیگ برتر است و بازی برابر این تیم دشواری‌های خاص خود را داشت. با توجه به شرایط جدولی که وجود داشت ما باید برنده از زمین خارج می‌شدیم تا بار دیگر به رده دوم جدول می‌رسیدیم و برای همین سعی کردیم نمایش بدون اشتباهی داشته باشیم که خوشبختانه به هدف خود نیز رسیدیم.»


وی در مورد حواشی پایان بازی و درگیری که بین امید ابراهیمی و علی طاهران رخ داد، اظهار داشت: «از این دست اتفاقات در بازی زیاد رخ می‌دهد و بهتر است بازیکنان کمی صبورتر باشند. هیچ‌کدام از بازیکنان حرف بدی به یکدیگر نزدند و شاید حساسیت مسابقه و حضور بازیکنان دو تیم باعث شد که این حس القا شود که اتفاق مهمی افتاده است.»


او در مورد اینکه چه عواملی باعث شد تا تراکتورسازی در کورس قهرمانی از پرسپولیس عقب بیافتد، بیان داشت: «ما فصل را خوب شروع کردیم و پابه‌پای پرسپولیس هم در جدول بالا آمدیم. در نیم‌فصل کادرفنی تصمیم داشت تا با تقویت تیم شرایطی حاصل کند که شانس‌مان برای قهرمانی بیشتر شود اما متاسفانه محرومیتی که فیفا برای تیم درنظر گرفت باعث شد تا علاوه بر اینکه هیچ بازیکن جدیدی جذب نشد بلکه بازیکنان خوبی هم از پیکره تیم جدا شدند و این موضوع کار را برای ما خیلی سخت کرد و قهرمانی را از دست دادیم. با این حال کادرفنی و بازیکنان تیم غیرت به خرج دادند و تلاش کردند تا سهمیه آسیایی را بگیریم که خوشبختانه این مهم تا به امروز به دست آمده‌ است.»


هافبک تیم تراکتورسازی در مورد اینکه تیمش چقدر برای نایب‌قهرمانی شانس دارد، عنوان کرد: «با پیروزی برابر استقلال انگیزه‌مان دوچندان شد تا در ادامه بازی‌ها هم بتوانیم برنده باشیم و در رتبه دوم باقی بمانیم. ما دو بازی خیلی سخت برابر سپاهان و نفت‌تهران داریم که باید در این دیدارها برنده از زمین خارج شویم. هر دو حریف از تیم‌های خوب لیگ هستند و به طور حتم تلاش خواهند کرد تا برابر ما به نتیجه برسند. سپاهان که برای چهارمی و سهمیه احتمالی لیگ می‌جنگد و نفت هم تیم آماده‌ای است که در این فصل مقابل هیچ حریفی ضعیف عمل نکرده است. امیدوارم با همت بازیکنان تیم و حمایت هواداران در این بازی‌ها دشوار موفق از زمین خارج شویم.»


نوری در مورد اینکه به نظرش تراکتورسازی می‌تواند قهرمان جام حذفی شود یا نه، بیان کرد: «الان نمی‌توان به طور کامل در این باره صحبت کرد چرا که باید ببینیم در آستانه بازی دو تیم در چه شرایطی قرار دارند. آنچه مسلم است این است که هم ما و هم نفت تهران برای پیروزی وارد مسابقه می‌شوند و دوست دارند برنده از زمین خارج شوند. به طور حتم ما به واسطه حمایتی که از سوی هواداران خود می‌شویم از لحاظ روحی در شرایط بهتری بازی خواهیم کرد و تمام تلاش ما بر این خواهد بود که برنده از زمین خارج شویم.»


وی در مورد اینکه چقدر از مطالبات خود را از تیم تراکتورسازی گرفته است، اظهار کرد: «با حمایت خوبی که مدیران باشگاه از بازیکنان تیم داشتند در شرایط خوبی هستیم و مشکل خاصی نداریم. من هم از شرایط مالی‌ام در تیم تراکتورسازی راضی هستم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته