دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 ارديبهشت 1396 - 15:06

دیدار مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با امام جمعه جهرم

مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با امام جمعه جهرم دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر : 173548

به گزارش آنا، دکتر حمزه سارویی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس به اتفاق حجت‌الاسلام حمید محمودیان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و دکتر عبدالحمید فرزانه دبیر هیات امنای استان همراه با مسئولان واحد جهرم با حجت‌الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام امام جمعه جهرم دیدار کردند.


مسئولان استانی دانشگاه در این دیدار، گزارشی از جلسه روسای واحدهای استان که در جهرم برگزار شد، ارائه و از حمایت های امام جمعه در انجام فعالیت های علمی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه تشکر کردند.


دکتر دژکام هم با توجه به سخنان دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی درباره نگرش اشتغالزایی در تربیت دانشجو و تکیه بر تربیت دانشجوی حرفه آموز و دارای تبحر و مهارت بعداز فارغ التحصیلی، از مسئولان خواست که در همین راستا حرکت کرده تا با اشتیاق دانشجو به فراگیری مهارت، مشکل مالی دانشگاه ها که ناشی از کمبود دانشجو هست، حل شود.


امام جمعه جهرم ورود دانشگاه در پروژه های اقتصادی را رسالت دانشگاه ندانست و افزود: رسالت دانشگاه فعالیت علمی است اما وقتی دانشجو بداند با گذشت چهار سال از عمرش واقعا حرفه و فنی فرا می گیرد خود مشتاقانه حاضر می‌شود تا برای این حرفه آموزی هزینه کند و شهریه بپردازد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب