دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 فروردين 1396 - 10:55

مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در دولت یازدهم بیش از تورم افزایش یافته است

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه مستمری بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان در دولت تدبیر و امید بیش از تورم افزایش یافته است، گفت: امسال نیز همین افزایش اجرا می‌شود.
کد خبر : 173282

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سازمان تامین اجتماعی، سید تقی نوربخش در دیدار با روسای کانون‌های بازنشستگی تامین اجتماعی در استان‌ها که معاونان و مدیران ارشد این سازمان نیز حضور داشتند،با بیان اینکه کارگران وبازنشستگان صاحبان اصلی این سازمان هستند، افزود: به جد به این موضوع اعتقاد داریم و با ابلاغ سیاست‌های مقام معظم رهبری در حوزه تامین اجتماعی، در این مسیر حرکت خواهیم کرد زیرا این سیاست‌ها مهمترین راهبرد این سازمان می‌شود.


نوربخش به پرداخت‌های سازمان تامین اجتماعی در اسفند ماه سال گذشته اشاره کرد و گفت: این سازمان در آخرین ماه سال گذشته ٨٤٠٠ میلیارد تومان پرداخت کرد که ١٨٢٤ میلیارد تومان عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران بود.


مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزود: همچنین ٣٤٠٠ میلیارد تومان مستمری به بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان پرداخت کردیم.


وی با اشاره به فعالیت‌های سازمان تامین اجتماعی در بخش درمان گفت: حذف دفترچه‌های درمانی از اقدامات دیگر این سازمان است که یک حرکت انقلابی است و مزایای فراوانی را نصیب بیمه شدگان می‌کند.


نوربخش با اشاره به ارتقای هتلینگ بیمارستان‌های ملکی سازمان تامین اجتماعی افزود: ٣٠٠ دستگاه آمبولانس در ٢ سال اخیر توسط این سازمان خریداری شده است.


وی با بیان اینکه توسعه خدمات غیرحضوری نیز در بخش بیمه با هدف ایجاد رضایتمندی بیمه شدگان و کارفرمایان اجرا می‌شود، اظهار کرد: پرونده الکترونیکی، بازرسی الکترونیکی و پرداخت غیرحضوری حق بیمه ها از جمله اقدامات این بخش است.


نوربخش با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی برای رفاه حال بازنشستگان این سازمان تلاش می‌کند، اظهار کرد: تقی و اعزام بازنشستگان به مشهد مقدس کار پر خیر و برکتی است که در ٢ سال گذشته انجام شد و در سال جاری نیز ادامه پیدا می کند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته