دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 ارديبهشت 1394 - 09:26
رئیس دیوان عدالت اداری در گفت‌و‌گو با آنا:

توقف حکم تخریب طبقه هفتم علاءالدین مربوط به ماه‌های گذشته است/ رأی نهایی به زودی صادر می‌شود

رئیس دیوان عدالت اداری با بیان اینکه توقف حکم تخریب طبقه هفتم ساختمان علاءالدین مربوط به ماه‌های گذشته است، گفت: کارهای کارشناسی در این پرونده رو به پایان است و به زودی رأی نهایی صادر می‌شود.
کد خبر : 17327

حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری، رئیس دیوان عدالت اداری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی آنا با بیان اینکه توقف حکم تخریب طبقه هفتم علاالدین مربوط به ماه‌های گذشته است، گفت: کارهای کارشناسی در این پرونده رو به اتمام است و به زودی رأی نهایی صادر می‌شود.


وی در خصوص علت توقف حکم تخریب افزود: این روال قانونی رسیدگی به پرونده‌های مطرح شده در دیوان عدالت اداری است.


رئیس دیوان عدالت اداری بیان کرد: در این پرونده از آنجایی که طرف پرونده تقاضای صدور دستور موقت کرده‌ بود، فعلا کار تخریب متوقف شده است و منتظر صدور رأی نهایی هستیم.


به گزارش آنا، دی ماه سال گذشته بود که سرانجام مدیریت شهری تصمیم گرفت در مقابل تخلفات مالک پاساژ علاءالدین در ساخت طبقه هفتم بدون مجوز قد علم کند.


بر همین اساس و با صدور رای از سوی کمیسیون ماده 100 تعدادی از مغازه‌های طبقه هفتم این پاساژ تخریب شد و از آن زمان تاکنون ساختمان با همان وضعیت به حال خود رها شده است.


پیشتر ابوالفضل قناعتی از اعضای شورای شهر تهران، به آنا گفته بود: ما به دنبال این نبودیم که مغازه‌دارانی که در این مجتمع تجاری بودند بیکار شوند اما در صحبتی که با یکی از معاونان قالیباف داشتم، وی گفت که نظر شهردار تهران نیز بر تخریب طبقه هفتم این ساختمان است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته