دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 فروردين 1396 - 15:41
در کارگاه توانمندسازی واحد صفاشهر

استاد دانشگاه کوئیزلند استرالیا بر رویکرد مدیریت پروژه و زنجیره تامین تولید تاکید کرد

برای تحقق بیانات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی: تولید، اشتغال و در راستای بخشنامه ایجاد زمینه آموزش‌های کاربردی کوتاه مدت بین‌المللی، کارگروه توانمندسازی با حضوراستاد دانشگاه کوئیزلند استرالیا و اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر برگزار شد.
کد خبر : 173111

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر عباس قلتاش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر با توجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری و نیز توجه به جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی در پیگیری منویات معظم له به مفاد بخشنامه آموزش‌های کاربردی کوتاه مدت بین المللی، ابراز امیدواری کرد که با ارتقای دانش، توان و بینش استادان و پرسنل و دانشجویان، حرکت به سمت تحقق اهداف و سیاست‌های کلان نظام در راستای توسعه پایدار، تولید ثروت ملی و اشتغال تسهیل و تسریع شود.


استاد دانشگاه کوئیزلند استرالیا در این دانشگاه با رویکرد آموزشی و استناد به مطالعه موردی کارگاه را برگزار کرد و توجه آسیب شناسی چرخه تولید و اصلاح رویه‌ها و رفتارها در حوزه سیاست‌گذاری و اجرا مورد تاکید قرار گرفت.


پرفسور مهریار نوری افشار تاکید کرد که با رویکرد مدیریت پروژه و مدیریت زنجیره تامین تولید، می توان بسیاری از مسائل و مشکلات حوزه تولید و اشتغال را رفع کرد.


در پایان به سوالات مخاطبان و حاضران در کارگاه پاسخ های مسبوط ارائه شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته