دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تمهیدات پلیس راهور پایتخت برای بازی فوتبال پرسپولیس

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به تمهیدات ترافیکی برای بازی فوتبال پرسپولیس و پدیده گفت: برخورد با توقف دوبله و سد معبر برای روان‌سازی تردد در اطراف ورزشگاه آزادی در دستور کار است.
کد خبر : 173087

سرگرد علی‌اصغر شریفی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، با اشاره به تمهیدات پلیس راهور پایتخت برای تسهیل در تردد تماشاگران با توجه به برگزاری بازی فوتبال دو تیم پرسپولیس و پدیده در ورزشگاه آزادی تهران، اظهار کرد: با توجه به اینکه این مسابقه بعدازظهر برگزار می‌شود ماموران پلیس راهور از ساعت 13 امروز در معابر منتهی به ورزشگاه حضور خواهند داشت.


رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود تعداد زیادی از تماشاگران برای تماشای این بازی در ورزشگاه آزادی حضور خواهند یافت، بهتر است شهروندان از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند چرا که اتوبوسرانی و مترو برای بازی امروز پیش‌بینی لازم را کرده است.


وی با اشاره به این که محدودیت پارکینگ در اطراف محدوده ورزشگاه وجود دارد از شهروندان درخواست کرد که به توصیه پلیس درخصوص نحوه پارک خودرو عمل کنند و خودروهای خود را به صورت دوبله و در محل عبور و مرور پارک نکنند.


شریفی در توصیه به موتورسواران گفت: این دسته از شهروندان باید طبق قانون و بر اساس ظرفیت موتور خود سرنشین سوار کنند؛ حتما کلاه ایمنی نیز داشته باشند و با توجه به حجم بالای تردد و عابران پیاده در اطراف ورزشگاه حتما با سرعت مطمئنه به رانندگی بپردازند.


رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ خطاب به عابران پیاده گفت: حتما از پیاده‌رو برای تردد استفاده کنند.


وی درباره ممنوعیت یا محدودیت‌های احتمالی در معابر اطراف ورزشگاه،‌ توضیح داد: ممنوعیت و محدودیت ترافیکی وجود ندارد؛ فقط پلیس با توقف دوبله و سد معبر که باعث انسداد تردد می‌شود برخورد کرده و خودروهای پارک شده را با جرثقیل جابه‌جا و به پارکینگ منتقل خواهد کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته