دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 فروردين 1396 - 11:10
مربی تیم ملی شنای ایران در گفت و گو با آنا؛

در بخش انفرادی به دنبال نزدیک شدن به رکوردهای جهان هستیم/ سطح حریفان از شناگران ما بسیار بالاتر است

مربی تیم ملی شنای ایران گفت: امیدواریم در مسابقات بازی های همبستگی کشورهای اسلامی ورزشکاران اعزامی  رکوردهای شخصی خود را بهبود ببخشند و از طرفی در برخی رشته های انفرادی به رکوردهای ورودی پیکارهای جهان نزدیک شویم.
کد خبر : 173072

خشایار حضرتی مربی تیم ملی شنای ایران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا درباره تیم وضعیت تیم 5 نفره ایران برای بازی های کشورهای اسلامی گفت:«بعد از رقابت‌های قهرمانی آسیا و با توجه به نتایج خوبی که در لیگ شناگرانمان کسب کردند به طوری که توانستند 56 رکورد ملی و شخصی را جابه جا کننند قبل از سال جدید تمرینات را برای این مسابقات مهم آغاز کردیم. در ایام نوروز هم از 4 فرودین تمرینات از سر گرفته شد و تا 15 فرودین ادامه پیدا کرد. اما به دلیل اینکه برخی از شناگران دانش آموز بودند تمرینات موقتا تعطیل شد و شناگران شهرستانی به شهرشان برگشتند و در پایگاه های ملی که در سه شهر تبریز، مشهد و شیراز است تمرینات خود را پیگیری کردند و شناگران تهرانی هم در تهران فعالیتشان را ادامه دادند.»


وی ادامه داد: «بعد از بررسی های کادر فنی به این نتیجه رسیدیم که سینا غلا‌م‌پور، مهدی انصاری، جمال چاوشی، بنیامین قره‌حسنلو و آریا نسیمی‌شاد را به این مسابقات اعزام کنیم. قبل از انتخاب لیست اصلی سهمیه شنای ایران در این رقابت‌ها 4 نفر بود اما باتوجه به رکوردهایی که شناگران در ورودی باکو کسب کردند تصمیم بر آن شد که یک نفر دیگر هم اضافه کنیم و تیم با 5 نفر راهی آذربایجان شود. ما امیدواریم در این رقابت ها ورزشکاران اعزامی رکودهای شخصی خود را بهبود ببخشند و از طرفی در برخی رشته های انفرادی به رکوردهای ورودی پیکارهای جهان نزدیک شویم که این شانس را هم داریم.ما روز 20 اردیبهشت به این رقابت ها اعزام می شویم و در روزهای 22 و 23 هم مسابقات برگزار می شود که امیدوارم بهترین نتیجه برای شنای ایران رقم بخورد.»


مربی تیم ملی شنای ایران در مورد حریفان شناگران ایرانی در این رقابت ها اظهار کرد: «هنوز لیست تیم های شرکت کننده اعلام نشده است اما آنطور که پیش بینی می کنیم، به احتمال زیاد کشورهای اندونزی و مالزی حریفان ما باشند که شناگران بسیار قابل قبولی دارند و سطح ورزشکاران آنها از ما بالاتر است و مابقی تیم ها هم شاید شناگران تک ستاره داشته باشند. در هر حال این رقابت ها سخت و مهم است و امیدواریم شناگران رکوردهای شخصی و ملی خود را جابه جا کنند و سهمیه مسابقات جهانی بوداپست را کسب کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته