دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 فروردين 1396 - 16:11

فرهاد رهبر: فردای روزی که آقای رئیسی استعفا دادند استعفای خود را تقدیم شورای نگهبان کردم

فرهاد رهبر اعلام کرد که استعفایش از هیأت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری تهران به روزی برمی‌گردد که حجت‌الاسلام رئیسی از تولیت آستان قدس استعفا داده است.
کد خبر : 173063

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، پس از ثبت نام حجت‌الاسلام رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم، خبر و عکسی در کانال‌های تلگرامی منتشر شد مبنی بر اینکه فرهاد رهبر از اعضای هیأت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری تهران، وی را در لحظه ثبت نام همراهی می‌کرده و این تخلف است.


به دنبال این موضوع، امروز خبرگزاری ایسنا خبر داد که: «به دنبال انتشار اخباری مبنی بر همراهی فرهاد رهبر با حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی برای ثبت نام در ستاد انتخابات کشور، از شورای نگهبان پیگیری کرده و مشخص شد، فرهاد رهبر از حضور در این هیات استعفا داده و اکنون نصرآبادی به جای وی در هیأت نظارت بر دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در استان تهران حضور دارد.»


شخص فرهاد رهبر نیز در مصاحبه‌ای با انصاف‌نیوز در این باره گفت: «بنده فردای روزی که آقای رئیسی استعفا دادند استعفای خود را تقدیم شورای نگهبان کردم، بررسی شد و آقای نصر اصفهانی نیز علی الظاهر بجای بنده انتخاب شدند».


روز سه‌شنبه تعدادی از کانال‌های تلگرامی نوشته بودند: «فرهاد رهبر، عضو هیات نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری تهران از فرماندهان انتخاباتی رئیسی است که به همراه او در صحنه ثبت‌نام حضور یافت. تاکنون شورای نگهبان و وزارت کشور واکنشی نشان نداند».


اعضای هیأت نظارت بر دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان تهران عبارت بودند از محمدحسن صادقی‌مقدم، فیروز اصلانی، قاسم محمدطهرانی، غلامحسین اسماعیلی و فرهاد رهبر که اواخر دی ماه سال 95 تعیین شده بودند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته