دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 فروردين 1396 - 11:48
در گفت وگو با آنا؛

ستار همدانی: هوادار، فصل آینده از استقلال قهرمانی می‌خواهد/ افراد نفوذی فوتبال تبریز را خراب کردند

کارشناس فوتبال گفت: استقلال تهران در این فصل بازی‌های خوبی به نمایش نگذاشت، اما مهم نتیجه است که این تیم هم در نیم فصل دوم نتایج خوبی کسب کرد.
کد خبر : 173039

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا ستار همدانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی استقلال تهران و تراکتورسازی گفت: «بازی امروز بازی صدرجدولی است و هر دو تیم از ساختار حمله خوبی برخوردار هستند و این مساله می‌تواند به زیباشدن بازی کمک کند. هر دو تیم مشکلات زیادی در طول فصل داشتند که خوشبختانه در حال حاضر به آمادگی لازم رسیدند و نتایج خوبی را در لیگ کسب کرده‌اند. اما نکته مهمی که در مورد بازی امروز دو تیم وجود دارد این است که به جای مسائل فنی بیشتر به حواشی بازی پرداخته شده است.»


وی ادامه داد: «این بازی حساسیت زیادی برای هر دو تیم دارد و هواداران هم درگیر این حساسیت می‌شوند؛ اما نکات فنی بازی به مراتب بالاتر از حواشی است و باید کمتر به حواشی بازی بپردازیم. استقلال در این فصل جوانان زیادی را رو کرد که همه این بازیکنان توانستند عملکرد خوبی داشته باشند و تراکتورسازی هم برخلاف استقلال از بازیکنان باتجربه زیادی استفاده می کند. در واقع تقابل این دو تیم، تقابل جوانان و باتجربه‌ها است.»


همدانی افزود: «در روی نیمکت دو تیم هم نکته‌ای که جالب است مانند زمین مسابقه تقابل یک مربی باتجربه و یک مربی جوان است. امیر قلعه نویی به عنوان یک مربی که تجربه زیادی دارد در مقابل منصوریان جوانی قرار می‌گیرد که تازه کارش را در استقلال آغاز کرده است.»


کارشناس فوتبال در خصوص عملکرد استقلال در این فصل لیگ برتر بیان کرد: «امسال بازی‌های خوبی را از استقلال شاهد نبودیم اما نکته مهم نتیجه است که استقلال موفق شد نتایج خوبی را در نیم فصل دوم کسب کند. این تیم با اضافه شدن چند بازیکن در فصل بعد می‌تواند یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی باشد. هواداران هم فصل بعد از منصوریان قهرمانی می‌خواهند. استقلال در این فصل به وحدت تاکتیکی رسید و این وحدت با اضافه شدن چند بازیکن می‌تواند در فصل بعد به قهرمانی ختم شود.»


همدانی در مورد نارضایتی هواداران تراکتورسازی از عملکرد این تیم در این فصل از مسابقات لیگ برتر افزود: «تراکتورسازی چند سالی است که یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی است و در این فصل هم هواداران انتظار داشتند که با حضور قلعه نویی بتوانند قهرمان لیگ شوند. ولی حتما مشکلاتی بود که قلعه نویی موفق نشد این تیم را قهرمان کند. همیشه مشکلات یک تیم به داخل زمین و کادر فنی خلاصه نمی‌شود و مدیران باشگاه باید مشکلات تیم را بررسی کنند و ببینند چه عواملی باعث شد تا این تیم قهرمان لیگ نشود.»


وی در مورد برخورد هواداران تبریزی در هفته‌های اخیر لیگ برتر و فحاشی به سایر تیم‌ها گفت: «مردم تبریز نماد غیرت و تعصب و بسیار هم انسان‌های مهمان نوازی هم هستند. اما باید دید که مشکلات از کجا نشات می‌گیرد که باعث می‌شود هواداران روی سکوها چنین حرکاتی را انجام می‌دهند؟ در تبریز وضعیت با جاهای دیگر فرق می‌کند و برخی افراد در فوتبال این نفوذ کرده‌اندکه فوتبال تبریز را به نابودی می‌کشانند. باید ریشه یابی شود و همه این مسائل بررسی شود و در صورت حل مشکلات از ریشه شاهد چنین برخوردی از هواداران نیستیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته